لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بزرگ‌ترین رویداد تاریخ اپل در پاییز ۱۴۰۱ رخ خواهد داد

بزرگ‌ترین رویداد تاریخ اپل در پاییز ۱۴۰۱ رخ خواهد داد

شرکت اپل طبق رسم هر ساله در کنفرانس سپتامبر از محصولات مهمی نظیر آیفون و اپل واچ رونمایی می‌کند؛ اما شایعات نشان داده که کنفرانس پاییز امسال با رویدادهای سال گذشته اپل فرق دارد و مهم‌ترین اتفاق تاریخ اپل را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش اخیر مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ شرکت اپل در حال آماده‌سازی خود برای برگزاری کنفرانسی بزرگ در پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی است. این رویداد قرار است مکانی برای رونمایی از تعداد زیادی از محصولات تازه شرکت اپل باشد که در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

گورمن در این گزارش اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان این رویداد آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را رونمایی کند.

در کنار آیفون جدید تمامی مدل‌های مک بوک نیز تغییر خواهند کرد. مک بوک پروی میان‌رده قرار است در این رویداد نیز حضور داشته باشد و اپل از این دست از کامپیوترهای جدید مبتنی بر اپل سیلیکون رونمایی می‌کند. اپل همچنین تصمیم دارد تا از آیمک‌های جدید با نمایشگر بزرگتر نیز رونمایی کند که احتمالا جایگزین آیمک ۲۷ اینچ با سایزی بزرگ‌تر خواهد بود.

مک بوک ایر نیز در جریان این رویداد بزرگ حضور خواهد داشت و اپل از طراحی جدیدی که برای این دست از محصولات در نظر گرفته رونمایی می‌کند.

نسل دوم ایرپاد پرو که مدت‌ها است در مورد آن شایعاتی منتشر شده قرار است در جریان این رویداد نیز رونمایی شوند.

البته اپل واچ و آیپدها نقش مهمی در جریان این رویداد خواهند داشت. در جریان کنفرانس بزرگ تاریخ اپل قرار است سه مدل اپل واچ رونمایی شود که شامل اپل واچ سری ۸، اپل واچ اس ای ۲ و اپل واچی با پسوند Ruged است. اپل واچ Rugged قرار است طراحی متفاوتی با آنچه تا به امروز در مورد اپل واچ‌ها دیده‌ایم داشته باشد.

در این میان آیپد میان رده نسل ۱۰، آیپد پرو و آیپد ایر نیز در جریان این رویداد معرفی خواهند شد. اپل تصمیم دارد تا دست کم آیپد پرو را مجهز به تراشه M2 کند و ممکن است محصولات دیگری از رده آیپد به پردازنده‌های اپل سیلیکون نیز مجهز شوند.

از جمله محصولات دیگری که در جریان این رویداد معرفی می‌شوند مک پرو و آیمک پرو جدید با پردازنده اپل سیلیکون هستند که در نوع خود محصولاتی جدید به حساب می‌آیند. مک مینی جدید نیز با پردازنده M2 در جریان این رویداد معرفی خواهد شد.

سوپرایز اپل در پایان بزرگ‌ترین رویداد تاریخ

اپل تصمیم دارد تا یک سوپرایز ویژه نیز برای این رویداد داشته باشد. این محصول همان هدست هوشمند مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است که امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گفتنی است که این محصولات مبتنی بر سیستم عامل‌های جدید اپل یعنی آی او اس ۱۶ در کنار مک او اس ۱۳ و آیپد او اس ۱۶ و واچ او اس ۹ عرضه خواهند شد.

نتیجه‌گیری

مجموع محصولاتی که در جریان رویداد پاییز ۱۴۰۱ اپل معرفی می‌شوند شامل موارد زیر است:

محصولات معرفی شده در جریان کنفرانس پاییز ۱۴۰۱ اپل
  • سری محصولات آیفون
آیفون ۱۴
آیفون ۱۴ مکس
آیفون ۱۴ پرو
آیفون ۱۴ پرو مکس
  • سری محصولات آیپد
آیپد نسل ۹
آیپد مینی ۷
آیپد ایر ۴
آیپد پرو ۲۰۲۲ با پردازنده M2
  • سری محصولات اپل واچ
اپل واچ سری ۸
اپل واچ اس ای ۲
اپل واچ Rugged
  • سری محصولات مک
مک بوک ایر ۲۰۲۲
مک بوک پرو ۲۰۲۲ میان‌رده
آیمک ۲۰۲۲ جایگزین نسخه ۲۷ اینچی امروزی
آیمک پرو ۲۰۲۲
مک پرو ۲۰۲۲
مک مینی ۲۰۲۲

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420