لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واکسیناسیون یا تست مداوم کرونا برای کارکنان اپل اجباری شد

واکسیناسیون یا تست مداوم کرونا برای کارکنان اپل اجباری شد

شرکت اپل به منظور کاهش میزان ابتلای کارکنان خود به ویروس کرونا اعلام کرده که از این پس کارکنان موظف هستند که به گواهی واکسیناسیون کامل هر سه دوز را ارائه دهند یا صورت مداوم تست PCR انجام دهند.

بر اساس گزارش اخیر وب سایت The Verge شرکت اپل تصمیم دارد تا با انجام این کار و اجبار کارکنان به ارائه نتیجه منفی تست کرونا یا واکسیناسیون کامل محیط‌های کاری خود را سالم‌ نگه دارد و از ابتلای افراد به ویروس کرونا جلوگیری کند.

این موضوع از طریق ایمیل به صورت رسمی به تمامی کارکنان شرکت اپل اطلاع رسانی شده است و از این پس تمامی کارکنان اپل باید گواهی واکسیناسیون خود را برای ادامه کار در محیط‌های کاری نشان دهند. از طرف دیگر از آنجایی که اپل نمی‌تواند کارکنان خود را مجبور به واکسیناسیون کند، افرادی که از دریافت واکسن خودداری می‌کنند را مجبور می‌کند تا به صورت مداوم تست کرونا بدهند.

در پایان این گزارش آمده که شرکت اپل ضرب‌الاجل چهار هفته‌ای برای دریافت دز سوم واکسن کرونا در نظر گرفته و در صورت سرپیچی کارکنان از این قانون به صورت مداوم گواهی تست منفی کرونای افراد برای حضور در محیط‌های کار الزامی می‌شود. گفتنی است که این قانون از ۱۵ فوریه ۲۰۲۲ اجرایی می‌شود.

شرکت اپل در طول شیوع ویروس کرونا همواره سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای در مورد حفظ سلامت کارکنان و مشتریان خود در نظر گرفته است. بسیاری از اپل استورها در طول بازه همه‌گیری تعطیل شدند و بسیاری از کارکنان مجبور به دورکاری شده بودند. از طرف دیگر اپل در ماه‌های اولیه پس از آغاز واکسیناسیون در تلاش بود تا کارکنان را به محیط‌های کاری باز گرداند که با مخالفت شدید تیم‌های کاری مواجه شده بود و در نهایت پس از تاخیر‌های متعدد تیم‌های کاری را با برنامه‌ای خاص برسر محیط‌های کاری خود فرستاد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت