لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل حتی برای سارقین هم پتنت ثبت می‌کند

اپل حتی برای سارقین هم پتنت ثبت می‌کند

شرکت اپل در یک پتنت ایده‌ای برای دلسرد کردن سارقین از دزدیدن محصولات داخل اپل استور ارائه داده و احتمالا تصمیم دارد از این پتنت استفاده کند.

این پتنت «سیستم نمایشگر محصول» نام دارد که در سازمان ثبت اختراع آمریکا تایید شده است. اپل در این پتنت وجود یک «نگهدارنده بدنه» و «ساقه نمایشگر» سخن به میان آورده که قرار است روی میز اپل استورها نصب شود. میز‌های اپل استورها نیز باید مجهز به «براکت نگه‌دارنده» باشند که دستگاه‌ها به آن‌ها متصل می‌شوند.

اپل حتی برای سارقین هم پتنت ثبت می‌کند

این ابزارها در حقیقت نظیر هولدرهایی غیرقابل جداسازی عمل می‌کنند که امکان جداسازی ناخواسته دستگاه را دشوار می‌کند. این موضوع در نهایت باعث می‌شود تا کاربران بتوانند از دستگاه‌های داخل اپل استور به صورت دمو استفاده کنند و در عین حال امکان سرقت آن‌ها نیز از طرف ربایندگان وجود نداشته باشد.

تا پیش از این دستگا‌ه‌های اپل استورها به سیم‌های امنیتی فروشگاه‌ها بودند بارها ویدیویی از سرقت دستگاه‌های مختلف در سراسر اینترنت منتشر شده بود. سارقین به سادگی می‌توانستند این سیم‌ها را جدا کنند و دستگاه‌های مختلف را بربایند. این در حالی است که دستگاه‌های ربوده شده دیگر قابل استفاده نیستند و اپل با ردیابی آن‌ها را از کار می‌اندازد.

اپل حتی برای سارقین هم پتنت ثبت می‌کند

این ابزارهای جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روش جداسازی دستگاه از آن‌ها پنهان باشد و امکان استفاده دستگاه بدون وجود آن‌ها ممکن نباشد.

سرقت از اپل استورهای سراسر جهان یکی از چالش‌های شرکت اپل برای اداره کردن این فروشگاه‌ها است. تا پیش از این بارها و بارها معضلات بسیار زیادی برای را برای کاربران ایجاد کرده است.

اپل تصمیم دارد تا احتمالا با استفاده از این ایده جدید امکان استفاده از دستگاه‌ها به شکلی ایمن را در اختیار مراجعین اپل استورها ارائه دهد تا دیگر کارکنان این فروشگاه‌ها با مشکلات مربوط به ورود سارقین مواجه نباشند.

البته باید به یاد داشت که اپل با وجود ثبت این پتنت هنوز هیچ اقدامی برای استفاده از آن نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420