لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتظارها به پایان رسید: دستمال اپل برای بار دیگر از طرف فروشگاه رسمی موجود شد

انتظارها به پایان رسید: دستمال اپل برای بار دیگر از طرف فروشگاه رسمی موجود شد

شرکت اپل بالاخره پس از چند ماه از معرفی و فروش اولیه دستمال پاک کننده کامپیوترهای مک، این محصول را در فروشگاه آنلاین رسمی خود موجود کرده است. این موضوع با بزرگ‌نمایی برخی از وب‌سایت‌های خبری به قصد تمسخر اپل بازتاب شده است.

عرضه دستمال اپل تا پیش از این نیز با واکنش‌های عجیب و غریب مختلفی همراه شده بود. بسیاری اعلام کرده‌اند که فروش یک دستمال برای پاک کردن نمایشگر دستگاه‌های هوشمند، آن‌هم با قیمت نسبتا بالا از طرف یک شرکت فعال در حوزه فناوری عجیب است. این در حالی است که دستمال‌های میکروفایبر در فروشگاه‌های آنلاین مختلف اغلب با قیمتی زیر ۱۰ دلار فروخته می‌شوند؛ اما اپل قیمت ۱۹ دلار را برای این دستمال در نظر گرفته است.

وب‌سایت iFixit تا پیش از این با بازگشایی این محصول، اعلام کرده بود که دستمال میکروفایبر اپل از لحاظ تکسچر و زمینه پارچه به کیفیت برخی از دستمال‌های میکروفایبر ارزان قیمت‌تر هم نیست.

از طرف دیگر لوئیس هیتلجر نیز در یک ویدیوی خاص با گرفتن روزه سکوت، اقدام به جعبه‌گشایی این دستمال ویژه کرده بود که با واکنش‌های زیادی همراه شد.

نکته جالب‌تر این است که این دستمال در همان فاز اول در تیراژ بسیار پایین تولید شد و شرکت تعداد زیادی از این محصول تولید نکرده بود و همین موضوع هم در نهایت باعث شده بود که موجودی این محصول برای فروش از طریق منابع رسمی بسیار پایین باشد. خریداران سفارش‌های خود را با تاخیر دریافت می‌کردند و از طرف دیگر شرکت اپل برای مدتی نیز فروش این محصول را به دلیل کمبود موجودی در برخی از کشورها متوقف کرده بود.

حال این محصول برای بار دیگر در فروشگاه‌ آنلاین اپل در کشور آمریکا و برخی از مناطق جغرافیایی دیگر موجود شده است و کاربران می‌توانند این محصول را خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427