لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سرویس کتاب صوتی راه‌اندازی می‌کند

اپل سرویس کتاب صوتی راه‌اندازی می‌کند

خبرگزاری اکونومیست به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم به عرضه سرویس کتاب صوتی در سال ۲۰۲۲ میلادی به کاربران خود دارد.

بر اساس این گزارش شرکت اپل در تلاش است تا با عرضه سرویس کتاب صوتی روند عرضه محتوای رسانه‌ای خود را به تکامل برساند و از شرکت‌هایی نظیر آمازون و نتفلیکس در زمینه عرضه انواع سرویس‌های دیجیتالی جلو بزند.

گفتنی است که اکونومیست تا پیش از این نیز پیش‌بینی‌هایی درست در مورد مدل کسب و کار اپل در زمینه عرضه سرویس‌های دیجیتالی داشته است. از جمله این پیش‌بینی‌ها می‌توان به سرویس اپل تی وی پلاس، اپل موزیک، اپل نیوز پلاس و اپل آرکید اشاره کرد که همگی پیش از رونمایی و عرضه به بازار توسط این خبرگزاری پیش‌بینی شده بودند.

در بخشی از این گزارش‌ آمده که در طول چند سال گذشته اپل تلاش‌هایی کوچک در زمینه عرضه محتوای رسانه‌ای کرده است. مثال‌هایی از این دست را می‌توان در عرضه مجموعه‌ای از بازی‌ها در قالب اپل آرکید و مجله‌های خبری پریمیوم در قالب اپل نیوز پلاس دید. حال پیش‌بینی می‌شود که اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی به سمت عرضه کتاب‌های صوتی از همین روش بروند.

با وجود انتشار این پیش‌بینی‌ اکونومیست ادعای دیگری در مورد نحوه عرضه و ارائه این سرویس‌ به بازار نکرده است و نمی‌توان در مورد این موضوع ادعای دقیقی را مطرح کرد، با این حال پیش‌بینی برخی دیگر از تحلیلگران از این موضوع حکایت دارد که سرویس کتاب صوتی اپل به عنوان زیرمجموعه‌ای از سرویس Apple Book عرضه خواهد شد.

Apple Book تا پیش از این با عنوان iBook شناخته می‌شد از اولین سرویس‌های نرم افزاری و آنلاین شرکت اپل بود که در آیفون و آیپد آماده عرضه شده بود. حال اپل تصمیم گرفته تا با عرضه سرویس کتاب صوتی امکاناتی ویژه را به کاربران علاقه‌مند که گوش کردن کتاب‌ها به صورت صوتی ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420