لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست اپل قرار است از فناوری «لنز پنکیک» استفاده کند

هدست اپل قرار است از فناوری «لنز پنکیک» استفاده کند

مینگ چی کو، تحلیلگر موسسه TF International Security در گزارشی جدید اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا از یک فناوری جدید به نام لنز پنکیک در توسعه هدست هوشمند خود استفاده کند.

بر اساس ادعای مینگ چی کو، هدست اپل قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ آماده عرضه به بازار شود، با این حال اپل در تلاش است تا از فناوری ویژه‌ای استفاده کند که با عنوان لنز پنکیک معروف است. این تحلیلگر اعلام کرده استفاده از دو لنز پنکیکی 3P باعث می‌شود تا امکان استفاده از طراحی فشرده‌تر و ساخت این هدست با ابعاد کوچک‌تر میسر شود و وزن کلی آن نیز کاهش پیدا کند.

بر اساس پیش‌بینی مینگ چی کو اپل تصمیم دارد تا هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود را به صورت تاشو طراحی کند و امکان کوچک‌تر کردن اندازه آن در زمانی که کاربر از آن استفاده نمی‌کند وجود خواهد داشت. استفاده از این لنز‌ها علاوه بر اینکه اپل را قادر به ساخت یک هدست سبک، کوچک و تاشو می‌کند، بلکه امکان نمایش محتوای بصری با استفاده از انعکاس نور در تمامی گوشه‌های اطراف چشم را نیز فراهم می‌کند.

لنز پنکیک که نامش را از شیرینی پنکیک وام گرفته نوعی از ساختار عدسی‌ها است که دارای ارتفاعی نسبتا بلندتر و فاقد قابلیت زوم هستند. این لنزها در دوربین‌های عکاسی امکان ثبت تصاویر با کیفیت بسیار بالا را دارند، اما امکان زوم و بزرگنمایی سوژه را ندارند. مهم‌ترین مشخصه این لنز‌ها وزن بسیار کم، طراحی جمع و جور و کیفیت بالا است که برای بسیاری از عکاس‌های حرفه‌ای کاربردی و مناسب به حساب می‌آید.

در این میان به نظر می‌رسد که شرکت اپل تصمیم دارد تا با استفاده از این فناوری دوربین‌های عکاسی در محصول آینده خود امکانات بهتری را برای حمل و استفاده روزمره از آن را فراهم کند. گفتنی است که علاوه بر این گزارش، راس یانگ، یک تحلیلگر دیگر نیز اعلام کرده بود که هدست اپل قرار است مجهز به سه نمایشگر باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420