لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بیتس استودیو بادز جدید را به مناسبت سال نو چینی عرضه کرد

اپل بیتس استودیو بادز جدید را به مناسبت سال نو چینی عرضه کرد

اپل اخیرا مدلی از بیتس استودیو بادز را با طرح جدید و در تعدادی محدود به مناسبت سال نو در تقویم چینی مصادف با یکم فوریه ۲۰۲۲، رونمایی کرد. بیتس جدید با طراحی  قرمز رنگ، چاپ برجسته ببر طلایی روی هدفون‌ها و جعبه شارژ به عنوان ادای احترام به سال ببر، به طور سفارشی عرضه می‌شوند.

این نسخه محدود هدفون‌های بیتس استودیو روز اول ژانویه و فقط در چین با قیمت ۱۰۹۹ یوآن قابل دسترسی خواهند بود که مطابق با همان قیمت استاندارد و اصلی بیتس استودیو است.

بیتس استودیو بادز در ماه ژوئن ۲۰۲۱ عرضه شد و به رنگ‌های قرمز، سیاه و سفید با قیمت ۱۴۹ دلار و در فروشگاه‌های آنلاین اپل موجود است.

این هدفون‌های بی‌سیم دارای طراحی گرد و جمع و جور بوده و بدون اینکه ساقه زیر گوش قرار بگیرد، دارای قابلیت حذف نویز فعال هست. بیتس استودیو بادز همچنین با یکبار شارژ تا پنج ساعت زمان گوش کردن به محتوای صوتی را ارائه می‌کند و از Hey Siri نیز در زمان قرار گرفتن در گوش پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ  آب و عرق است و از شبکه Find My نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول دارای کیس شارژ مجهز به پورت USB-C است.

اپل همچنین سال ببر را در ژاپن با عرضه نسخه محدود ایرتگ جشن گرفت. به عنوان بخشی از تبلیغات سال نو ژاپنی، اپل به ۲۰ هزار نفر از اولین مشتریان ژاپنی که یک آیفون ۱۲جدید، آیفون ۱۲ مینی یا آیفون SE در دوم یا سوم ژانویه از اپل سفارش دهند، همچنین یک ایرتگ با ایموجی ببر سفارشی شده به آن‌ها ارائه شده است.

استودیو بادز اولین هندزفری تمام بی‌سیم از برند بیتس است که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد که با طراحی کاملا بی‌سیم و گرد و ساده، به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد و در مقایسه با ایرپاد پرو بسیار سبک‌تر بوده و حتی با وجود قیمت کمتر می‌تواند با آن رقابت کند. دومین هندزفری تمام بی‌سیم بیتس در  ۲۰۲۱ نیز بیتس فیت پرو است که در نوامبر این سال عرضه شد.

باتری بیتس استودیو بادز بسیار قوی بوده و با کمترین میزان شارژ، می‌تواند مدت زمان استفاده قابل توجهی را ارائه دهد. همچنین این هدفون را می‌توان علاوه بر آیفون، به گوشی‌های هوشمند اندرویدی متصل کرد. با استفاده از قابلیت اتصال روی گوشی و باز کردن کیس هدفون در کنار گوشی به این قابلیت می‌توان دسترسی داشت.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420