لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل همکاری با کارخانه فاکس کان هند را به حالت تعلیق در آورد

اپل همکاری با کارخانه فاکس کان هند را به حالت تعلیق در آورد

پس از تظاهرات اخیر کارکنان فاکس کان هند به شرایط بد و استانداردهای پایین کیفیت کار و زندگی در این کارخانه، اپل همکاری خود را با این مرکز تولید انبوه آیفون‌ها به حالت تعلیق درآورد.

بر اساس گزارش اخیر خبرگزاری بلومبرگ شرکت اپل اعلام کرده که همکاری با کارخانه فاکس کان هند «دست کم تا زمان انجام بهبود‌های لازم» متوقف خواهد شد. گفتنی است که این کارخانه یکی از تولیدکنندگان اصلی آیفون ۱۲ برای اپل در بازار آسیای مرکزی و شبه قاره هند به حساب میاید.

یکی از سخنگویان اپل طی مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده که به دلیل گزارش‌های منتشر شده مبنی بر شرایط بد زندگی کارکنان، عدم وجود امنیت و بهداشت غذایی، شرکت اپل فعلا همکاری خود با شعبه کارخانه فاکس کان در منطقه مسکونی-تجاری سریپرومبودور واقع در هند را به حالت تعلیق در آورده است. اپل اعلام کرده که اعتراض های برخی از کارکنان نارضی در این مرکز را مستقیما مورد رصد قرار داده و مشخص شده که برخی از خوابگاه‌ها و نهارخوری‌هایی که توسط کارکنان این کارخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، امکانات لازم را در زمینه‌های مختلف، از جمله بهداشت ندارند. سخنگوی اپل در نهایت اعلام کرده که تا زمان اعمال بهبود‌های لازم با این کارخانه همکاری نخواهد کرد، اما ابراز امیدواری کرده که به زودی استانداردهای لازم برای آغاز دوباره فرایند کاری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مشکلات این مرکز تجاری باعث شد تا بیشتر کارکنان این کارخانه دست به تظاهرات بزنند که در نهایت ۱۵۰ نفر از کارکنان راهی بیمارستان شدند.

مقامات محلی اعلام کرده‌اند که کارکنان کارخانه فاکس کان در هند دسترسی درست به آب آشامیدنی تمیز و تجهیزات مناسب برای استحمام را ندارند.

شعبه کارخانه فاکس کان در منطقه سریپرومبودور دومین مرکز تولید آیفون‌های اپل در کشور هند است. اولین مرکز تولید انبوه آیفون در هند، شعبه کارخانه ویسترون در کشور هند است که با مشکلاتی مشابه مواجه بود و در نهایت تظاهرات کارکنان آن منجر به دخالت شدید پلیس شده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت