لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برخی از فروشگاه‌های خود را به صورت محدود در نیویورک باز کرد

اپل برخی از فروشگاه‌های خود را به صورت محدود در نیویورک باز کرد

تنها چند روز بعد از تصمیم اپل برای تعطیل کردن تمامی هفت اپل استور سال شرقی آمریکا و نیویورک به خاطر شیوع گونه اومیکرون کرونا، حالا این کمپانی تصمیم به بازگشایی برخی از فروشگاه‌ها در این شهر گرفته است.

چند روز پیش مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که تمامی اپل استور رسمی نیویورک تعطیل شده‌اند و امکان خرید حضوری محصولات اپل به دلیل پروتکل‌های مربوط به مقابله با شیوع اومیکرون وجود ندارد. اما حالا تنها مشخص شده که برخی از فروشگاه‌های رسمی اپل به صورت کاملا محدود امکان فروش و ارائه خدمات پس از فروش از طریق بخش Genius Bar را دارند.

نیویورک همواری یکی از استراتژیک‌ترین شهرهای آمریکا برای شرکت اپل بوده و بسیاری از مشتریان این شرکت در این شهر زندگی می‌کنند. با این حال اپل به دلیل محدودیت‌های بهداشتی در یک روز تصمیم به تعطیل کردن تمام هفت فروشگاه خود در این منطقه گرفته بود.

با این حال اپل بدون ارائه هیچ‌گونه توضیحی اقدام به بازگشایی برخی از فروشگاه‌های خود در این شهر گرفته است و کاربران و مشتریان می‌توانند برای بار دیگر خدمات و محصولات اپل را در این شهر دریافت کنند. مسدود شدن اپل استورهای نیویورک نه تنها برای شهروندان این شهر، بلکه برای بسیاری از کاربران محصولات اپل که حتی خارج آمریکا زندگی می‌کنند نیز اهمیت دارد.

این رویداد به معنای آن بود که شرکت اپل برای بار دیگر در حال آماده‌سازی اعمال محدودیت‌ها همانند اوایل سال ۲۰۲۰ است و ممکن بود به همین خاطر تمامی مراکز ارائه خدمات پس از فروش و حتی فروشگاه‌های رسمی خود را در کشورهای دیگر نیز تعطیل کند. تعطیلی فروشگاه‌های رسمی اپل عامل اصلی افزایش سطح بازارسیاه برای محصولات این شرکت در سراسر جهان است که در نهایت باعث می‌شود تا قیمت محصول خریداری شده توسط مصرف‌کننده نهایی به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند.

گفتنی است که در شرایط حال حاضر، محدودیت‌های کرونایی و یکی از اصلی‌ترین نتایج آن یعنی بحران کمبود تراشه باعث شده تا اتفاقی مشابه برای کنسول‌های بازی پلی استیشن و ایکس باکس نسل نهم رخ دهد و در صورتی که اپل اقدام به انجام چنین کاری می‌کرد، وضعیت برای محصولاتی نظیر آیفون، آیپد، ایرپاد و کامپیوترهای مک نیز همانند کنسول‌های بازی می‌شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420