لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل استورها به خاطر کرونا در نیویورک تعطیل شدند

اپل استورها به خاطر کرونا در نیویورک تعطیل شدند

با افزایش تعداد افراد مبتلا به کووید ۱۹ در سرتاسر جهان به دلیل ظهور گونه جدید امیکرون، اپل و برخی از شرکت‌ها دوباره فروشگاه‌های خود را تعطیل کردند.

اکنون اپل تصمیم گرفته است که بعد از تعطیلی موقت سایر فروشگاه‌ها در سرتاسر ایالات متحده و کانادا، همه فروشگاه‌های خود را در شهر نیویورک تعطیل کند.

همان‌طور که مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ اشاره کرده، همه اپل استورها در نیویورک، روز دوشنبه نسبتا تعطیل شدند. این فروشگاه‌ها برای تامین سفارش‌های آنلاین باز خواهند ماند، ولی مشتریان نمی‌توانند برای بازدید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند.

هفته گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا در بین کارکنان، اپل هفت فروشگاه دیگر را در شهرهایی مثل آتلانتا، هوستون و نیوهپمشایر تعطیل کرد. اوایل این ماه، سایر اپل استورهای شهر میامی، مریلند و اتاوا به دلیل همه‌گیری امیکرون بسته شدند.

هنگامی که ۱۰ درصد کارکنان یک فروشگاه دارای تست مثبت کووید ۱۹ باشند، اپل آن فروشگاه را تعطیل می‌کند. این شرکت همچنین حکم استفاده از ماسک را در تمام خرده‌فروشی‌های آمریکا، بازگردانده است.

اپل برای تعیین اینکه کدام فروشگاه باید تعطیل شود، مرتبا وضعیت کووید ۱۹ را بررسی کرده و تحت نظر دارد تا از سلامت کارکنان و مشتریان خود حمایت کند. پیش‌بینی می‌شود اکثر فروشگاه‌ها موقتا و در هر زمان بسته شوند.

بنابر گزارشی از مارک گورمن، چند روز بعد از شیوع گونه امیکرون و ایجاد نگرانی برای گسترش دوباره کرونا در آمریکا، اپل تصمیم به بازگرداندن ماسک و اجباری کردن استفاده از آن گرفته است.

از ماه نوامبر به بعد، اپل کارکنان و مشتریان بیش از ۱۰۰ فروشگاه‌ خود را در ایالات متحده، ملزم به استفاده از ماسک نکرده است. این تصمیم اپل بر مبنای کاهش افراد مبتلا به کووید ۱۹ و افزایش تعداد افراد واکسن زده گرفته شد.

اپل همچنین در بیانیه‌ای گفت که فعالانه بر حضور مشتریان و ایجاد فاصله برای جلوگیری از انتقال ویروس، نظارت کامل دارد.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420