لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل به دنبال توسعه کیف پول بیت کوین است؟

آیا اپل به دنبال توسعه کیف پول بیت کوین است؟

چند هفته پیش بود که تیم کوک رسما اعلام کرد که اپل در حال رصد کردن بازار ارز دیجیتال و کریپتو است و در عین حال به در اختیار داشتن ارز‌های دیجیتالی نیز اعتراف کرد. حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل در تلاش برای توسعه ابزارهایی اختصاصی برای ارز‌های دیجیتال، نظیر کیف پول بیت کوین است.

بردلی چمبرز مقاله‌ای تحلیلی را در وب سایت 9to5mac منتشر کرده و طی آن اعلام کرده که شرکت اپل احتمالا تصمیم دارد تا ابزارهای اختصاصی خودش را برای ارز‌های دیجیتالی توسعه دهد. این تحلیلگر اعلام کرده که اپل احتمالا در آینده نزدیک، راهکاری ایمن و تایید شده را برای خرید ارز‌های دیجیتالی به کاربران اراسه خواهد داد و کاربران آیفون‌ها دیگر نیازی به دانلود و نصب نرم افزارهای جانبی در حوزه ارز دیجیتال نخواهند داشت.

البته این تحلیلگر احتمال این موضوع را نیز مطرح کرده که اپل ممکن است یکی از کیف‌های ارز دیجیتالی ایمن را تصاحب کند و پس از آن به صورت اختصاصی خدماتی را به کاربران محصولات خود ارائه کند. اپل احتمالا برای عرضه این خدمات، نرخ تبدیل یا همان کارمزد بسیار کمی را در نظر می‌گیرد که این موضوع در نهایت باعث افزایش سطح تمایل‌ها به استفاده از نرم افزارهای داخلی پلتفرم اپل خواهد شد.

اپل پس از عرضه این کیف پول بیت کوین اقدام به همگام سازی آن با Apple Wallet و سرویس Apple Pay خواهد کرد تا از آن طریق امکان خرید، فروش و پرداخت در زمینه خرید کالا یا خدمات مبتنی بر بیت کوین را نیز فراهم بیاورد. گفتنی است که در صورت عرضه این کیف پول ارز دیجیتالی از طرف شرکت اپل، احتمالا ارزش بیت کوین و برخی دیگر از ارزهای دیجیتالی اصلی افزایش قابل توجهی پیدا کند.

وب سایت 9to5mac تا پیش از این نیز مقاله‌ای را در مورد تردید شرکت‌های بزرگ فناوری نظیر اپل و متا برای ورود به بازار ارزهای دیجیتالی منتشر کرده بود و طی آن اعلام کرده بود که بسیاری از متخصصین این شرکت‌های بزرگ فناوری در حال ترک کار و سمت خود برای استخدام در شرکت‌های فعال در حوزه ارز دیجیتال هستند، در مقاله تحلیلی پیشین این وب سایت، ادعا شده بود که بسیاری از متخصصین بر این باور هستند که موفقیت تجاری در دنیای فناوری آینده متعلق به ارز دیجیتال است و درجا زدن شرکت‌هایی نظیر اپل و متا باعث پشیمانی مدیران و سهام‌داران آن‌ها خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420