لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر اپل موزیک: فرقی بین موزیک معمولی و Lossless حس نمی‌کنم

مدیر اپل موزیک: فرقی بین موزیک معمولی و Lossless حس نمی‌کنم

ادی کیو مدیر بخش نرم افزارهای و سرویس‌های آنلاین شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که فرقی بین موزیک معمولی با موزیک‌های Lossless را احساس نمی‌کند.

این مدیر اپل طی مصاحبه با مجله Billboard گفته که حقیقت Lossless این است که اگر ۱۰۰ نفر را بدون اینکه بدانند به موزیک معمولی یا بدون فشرده‌سازی‌های ناشی از حذف گوش می‌دهند، یک محتوای موسیقی مشخص را بدهید، ممکن است ادعاهای متفاوتی را از طرف آن‌ها دریافت کنید. شاید هم ۹۹ یا ۹۸ نفر آن‌ها بگویند که فرقی بین این دو موزیک احساس نخواهند کرد.

در حالی که Lossless به عنوان یک شیوه فشرده‌سازی معمول برای جلوگیری از حذف نویز مدت‌ها است که در میان اکوسیستم‌های مختلف وجود دارد، اما اپل به تازگی اقدام به رونمایی از این قابلیت در سرویس اپل موزیک کرده است. اپل در تبلیغات اپل موزیک اعلام کرده موزیک Lossless باعث می‌شود تا کاربران بدون حذف هیچ یک از آواها، دقیقا محتوایی را گوشش کننده که خواننده و نوازنده در استودیو آن را ضبط کرده است.

این موضوع البته در کنار ادعای اخیر ادی کیو در مورد عدم احساس تفاوت موزیک‌های دارای اتلاف آوا و Lossless توسط کاربران، تاحدودی جنجال آفرین شده است. اپل موزیک‌های بدون اتلاف را به رایگان در اپل موزیک ارائه کرد، با این حال تبلیغات ویژه‌ای برای رونمایی از آن انجام داد. از طرف دیگر موزیک‌های بدون اتلاف حجم ذخیره بسیار بیشتری نیاز دارند و اپل نیز برای عدم مواجهه با مشکل کمبود ذخیره‌سازی آیفون ۱۳ پرو با گزینه ۱ ترابایت را آماده عرضه به بازار کرد.

ادی کیو در ادامه این مصاحبه اعلام کرده که مدت‌ها است که منتظر یک اتفاق شگفت‌اور در صنعت موسیقی است و منتظر است تا یک تغییر دهنده بزرگ را در این صنعت ببیند، اما متاسفانه اپل هنوز موفق به پیدا کردن چنین قابلیت نشده است، در حالی که به نظر می‌رسد که شرکت اپل انتظار این رخداد بزرگ را از طرف عرضه Lossless داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420