لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمام محتوای اپل موزیک به صورت Lossless آماده عرضه شد

تمام محتوای اپل موزیک به صورت Lossless آماده عرضه شد

تنها چند ماه پس از معرفی و عرضه قابلیت‌های جدید در سرویس اپل موزیک،  شرکت اپل به یکی از اهداف خود یعنی عرضه تمامی موزیک‌های ارائه شده در آرشیو سرویس اختصاصی به صورت Lossless رسیده است.

اپل در طول چند ماه پیش دو قابلیت Lossless و صدای فضایی را آماده رونمایی و عرضه کرد. این شرکت در آن زمان تاکید کرده بود که تصمیم به عرضه تمامی محتوای ارائه شده در اپل موزیک همراه با این قابلیت‌ها دارد، با این حال انجام این پروژه نیازمند زمانی قابل توجه بود که به نظر می‌رسد حالا به سرانجام رسیده است.

در فاز اولیه اپل ۲۰ میلیون آهنگ را با کیفیت Lossless آماده عرضه به کاربران کرد و اعلام کرد که تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی تمامی آرشیو خود را به این کیفیت مجهز خواهد کرد. در حال حاضر نزدیک به ۹۰ میلیون آهنگ از اپل موزیک با کیفیت Lossless در اختیار کاربران قرار گرفته است.

گفتنی است که در حال حاضر البته صرفا آلبوم‌های استودیویی هنرمندان با کیفیت بالا عرضه شده است، آلبوم‌های کوتاه که با عنوان EP شناخته می‌شوند، کالکشن‌ها، بهترین هیت‌های یک خواننده و موارد دیگر همچنان با کیفیت عادی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

گفتنی است که فناوری Lossless باعث می‌شود تا موسیقی‌های در حال پخش بسیاری از آواهای اصلی خود را از دست ندهند؛ اپل نیز در توضیح این فناوری اعلام کرده که صدای در حال پخش با این کیفیت در سطح صدایی است که خواننده یا هنرمندان در استودیو ضبط کرده‌اند و آواهای مختلف آن‌ها حذف نشده است.

این گزارش در حالی منتشر شده که روز گذشته ادی کیو مدیر بخش سرویس‌های نرم افزاری و انلاین شرکت اپل در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده بود که شخصا تفاوت زیادی میان موسیقی‌های عادی و Lossless را متوجه نمی‌شود و به اعتقاد او دست‌کم ۹۷ تا ۹۸ درصد مردم عادی نیز این تفاوت را متوجه نخواهند شد. با این حال موسیقی‌های Lossless حجم ذخیره‌سازی بسیار بالایی دارند و برای پخش و ذخیره‌سازی نیاز به ترافیک اینترنت و حجم ذخیره‌سازی بیشتری دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420