لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل متخصصین خود را با اهدای سهام وفادار نگه می‌دارد

اپل متخصصین خود را با اهدای سهام وفادار نگه می‌دارد

شرکت اپل تصمیم گرفته تا با اهدای سهام به متخصصین خود از قطع همکاری آن‌ها با کوپرتینو و استخدام شدن در شرکت‌های رقیب نظیر متا جلوگیری کند.

بر اساس گزارش منتشر شده در خبرگزاری بلومبرگ شرکت اپل به برخی از متخصصین خود در بخش‌های توسعه سخت‌افزار، نرم‌افزار، طراحی ریزپردازنده‌ها و بخش عملیات، سهام خود به ارزش ۵۰ تا ۱۸۰ هزار دلار را اهدا می‌کند تا آن‌ها به این شرکت وفادار باقی بمانند و پیشنهاد‌های همکاری شرکت‌های رقیب را نادیده بگیرند. این هدایا به عنوان پاداش به متخصصین داده شده و خبرگزاری بلومبرگ آن را «رخدادی به شدت نادر» در شرکت اپل توصیف کرده است.

حداقل ارزش سهام اهدایی به عنوان پاداش به اعضای تیم‌های مهندسی برابر با ۸۰ تا ۱۲۰ هزار دلار بوده است، با این حال برخی دیگر از متخصصین مبالغ متفاوتی را دریافت کرده‌اند و به همین دلیل بازه این مبالغ اهدایی گسترده‌تر شده است.

این سهام‌ها به عنوان پاداش پایان سال آماده ارائه به متخصصین شرکت اپل شده است و دریافت‌کنندگان آن برای چهار سال امکان فروش آن را ندارند، علاوه بر این، سهام اهدایی به شرطی به متخصصین اپل تعلق می‌گیرد که آن‌ها برای چهار سال دیگر با اپل همکاری کنند و در شرکت دیگری استخدام نشوند.

اپل به مدیران خود اعلام کرده که آن‌ها می‌توانند بسته به صلاح‌دید خود ارزش سهام اهدایی را افزایش دهند. برخی از مدیران اپل نیز به صراحت به متخصصین تحت نظارت خود اعلام کرده‌اند که از استخدام در فیسبوک و شرکت مادرش، یعنی متا خودداری کنند.

متا مدت‌ها است که در تلاش برای استخدام برخی از متخصصین شرکت اپل است. این شرکت که تا پیش از این با عنوان فیس بوک شناخته می‌شد بارها تلاش کرده تا متخصصین بخش توسعه واقعیت افزوده شرکت اپل را برای کار جذب کند. در این میان هفته پیش اپل در یک اقدام تلافی‌جویانه یکی از مدیران بخش روابط عمومی توسعه زیرساخت‌های واقعیت افزوده متا را استخدام کرده بود.

کشمکش بر سر نیروهای متخصص میان شرکت‌هایی نظیر اپل و متا آنقدر پیش‌رفته که هر یک از آن‌ها سعی در ارائه پیشنهاد‌های بهتر برای ارائه فرصت‌های شغلی بهتر می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420