لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تلاش ناموفق سارقان برای ربودن دوج شارژر مدل ۲۰۱۸ با کمک ایرتگ!

تلاش ناموفق سارقان برای ربودن دوج شارژر مدل ۲۰۱۸ با کمک ایرتگ!

تا پیش از این استفاده از ایرتگ به عنوان ابزاری کمک کننده به سرقت اتومبیل‌ها خبرساز شده بود و حالا خبری جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه یک اتومبیل دوج شارژر مدل ۲۰۱۸ قرار بوده با کمک ایرتگ ربوده شود.

اخیرا مردی در شهر دیترویت در ایالت میشیگان آمریکا اعلام کرده که یک ایرتگ ناشناس را در ماشین دوج شارژر مدل ۲۰۱۸ خود پیدا کرده است.

بنابر گزارشی از وب‌سایت Fox2 Detroit، جان نلسون ماشین خود را که تنها دو روز از خرید آن می‌گذشت در منطقه Great Lakes Crossing پارک کرده بود. این پارکینگ در مرکز خرید شهر کوچکی در ۳۰ کیلومتری شهر دیترویت قرار دارد.

بعد از دو ساعت که او خرید خود را انجام داد به سمت خانه یکی از دوستانش رفت و وقتی که به منزل دوستش رسید یک نوتیفیکیشن در گوشی خود دریافت کرد که نشان می‌داد یک ایرتگ ناشناس در حال ردیابی او است.

ایرتگ‌ها دستگاه‌های کوچک ردیابی اپل هستند که به منظور کمک کردن به افراد در جهت یافتن اشیای گمشده‌ای مثل کلید ماشین و از طریق اپلیکیشن Find My استفاده می‌شوند. حتی اگر کلیدها گم شده از گوشی مورد اتصال به ایرتگ بسیار دور باشد، می‌توان از طریق سایر دستگاه‌های اپل که در آن نزدیکی هستند آن‌ها را ردیابی کرد.

نلسون در مصاحبه‌ای به وب‌سایت Fox2 گفت که روی نوتیفیکیشن کلیک کرده و صدایی از ایرتگ شنید، سپس آن را زیر وسیله نقلیه خود پیدا کرد. این موضوع در نهایت باعث شد تا او گزارش مربوط به آن را به اداره پلیس بدهد و در عین حال از سرقت خودروی خود جلوگیری کند.

اپل تا پیش از این نیز اعلام کرده بود که وجود ایرتگ ناشناس برای ردیابی را به کاربران گزارش می‌دهد.  جالب اینجا است که اگر او از یک گوشی هوشمند اندروید استفاده می‌کرد هرگز متوجه نمی‌شد که چه اتفاقی افتاده است؛ اما خوشبختانه قبل از اینکه ماشین او به سرقت برود، ایرتگ را پیدا کرده و از ماشین بیرون انداخت.

این اولین بار نیست که سارقین از ایرتگ برای سرقت اتومبیل‌ها استفاده می‌کنند. بنابر برخی گزارش‌ها این اتفاق به طور مکرر در حوالی متروی شهر دیترویت و آستین تگزاس رخ داده است. شهر اونتاریو کانادا نیز پنج مورد مشابه را طی چند ماه گذشته گزارش داده است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420