لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی Notchmeister برای تزئین ناچ مک بوک پرو جدید

معرفی Notchmeister برای تزئین ناچ مک بوک پرو جدید

مک بوک پروهای ۲۰۲۱ با ناچ بالای نمایشگر عرضه شده‌اند که ظاهری ویژه و منحصر به فرد به آن‌ها داده است. انتظار می‌رود که ناچ در همه حال به رنگ مشکی باشد، ولی این‌طور نیست. اگر نوار ابزار اپلیکیشن مورد استفاده شما بزرگ باشد، نمایش آن با مشکل مواجه می‌شود.

همچنین ناچ نمایشگر در مک بوک پرو جدید به دلیل رفتار غیرمعمول گاه به گاه، بحث‌برانگیز شده است. توصیه می‌شود به جای استفاده از ترفندهای خلاقانه والپیپر یا نوار منو تاریک برای پنهان کردن ناچ، از اپلیکیشن سرگرم کننده Notchmeister استفاده شود که ناچ نمایشگر را تزئین می‌کند.

به عنوان مثال می‌توانید لامپ‌های کریسمس به آن آویزان کنید یا آن را درخشان کنید، نورهای پلاسما از آن منتشر کنید، یک رادار جالب و با مزه در آن استفاده کنید یا مواردی از این قبیل را به کار ببرید.

در صورتی که مک بوک پرو مجهز به ناچ نداشته باشید، Notchmeister می‌تواند یک ناچ نرم افزاری را به هر نمایشگری اضافه کند. با استفاده از این نرم افزار، علاوه بر تزئین ناچ می‌توانید برای مک بوک‌هایی که ناچ ندارد هم ظاهری شبیه به آن را ایجاد کنید که در نوع خود از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است.

گاهی اوقات برای ایجاد حس طنز، می‌توانید ناچ مک بوک پرو خود را به طور محبت‌آمیزی ناچ بوک پرو یا مک بوک ناچ بنامید.

کاربرانی که مک بوک پرو جدید دارند یعنی ناچ جدید دارند. ناچ مایستر تاثیرات مهیجی ایجاد می‌کند و مک شما را به بعد کاملا جدیدی می‌برد. این اپلیکیشن جذاب می‌تواند ناچ را درخشان کند و موجب می‌شود مک شما شبیه به تعطیلات کریسمس شود. از طرفی این اپلیکیشن از نظر بصری کوچک و سرگرم کننده است و مانع و مشکلی در حین کار ایجاد نمی‌کند.

برخی از کاربران تمایل دارند ناچ را پنهان کنند. یکی از راه‌های پنهان کردن ناچ این است که برنامه را در حالت تمام صفحه اجرا کنید. همچنین برخی اپلیکیشن‌های شخص ثالث با ایجاد یک نوار منو سیاه رنگ، ناچ را کمرنگ می‌کنند.

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420