لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید شازم با افزایش دقت در شناسایی موسیقی منتشر شد

آپدیت جدید شازم با افزایش دقت در شناسایی موسیقی منتشر شد

اخیرا آپدیت جدیدی برای سرویس شناسایی موسیقی شازم منتشر شده که می‌تواند آهنگ‌های بیشتری را شناسایی کرده و برای کاربر ارسال کند.

شازم، سرویس محبوب شناسایی موسیقی که در سال ۲۰۱۸ توسط اپل خریداری شد، اکنون با آپدیت اپلیکیشن خود در آیفون و آیپد، می‌تواند آهنگ‌های بیشتری را از طریق آنالیز آهنگی که طولانی مدت شنیده شده، پیدا کرده و برای کاربر ارسال کند.

کاربران شازم برای استفاده از عملکرد پیشرفته این به‌روزرسانی، می‌‌توانند نسخه آپدیت 15.0 این اپلیکیشن را از اپ استور دانلود کنند. همچنین شازم با Control Center و Siri در دستگاه‌های مجهز به آی او اس و آیپد او اس 14.2 یکپارچه می‌شود، اما معلوم نیست که بهبودها از طریق این روش و بلافاصله قابل دسترسی باشند.

شازم که از سال ۲۰۰۸ در اپ استور موجود بوده است، به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ‌های ناشناس را به سرعت شناسایی کنند. در ماه ژوئن اپل اعلام کرد که شازم بیش از یک میلیارد شناسایی موسیقی در یک ماه انجام داده که آن را یکی از محبوب‌ترین اپلکیشن‌های موسیقی در تمام دنیا کرده است.

اپلیکیشن شازم یکی از قدرتمندترین برنامه‌ها است که کاربران می‌توانند خواننده و آهنگ مورد علاقه خود را از طریق آن پیدا کنند. برای استفاده از این اپلیکیشن باید آن را فعال کرده و آهنگ مورد نظر پخش شود. سپس شازم با جستجو در میان تعداد زیاد آهنگی که می‌شناسد، فایل و اطلاعات آهنگ پخش شده را پیدا کرده و آن را در دسترس کاربر قرار می‌دهد.

هنگامی که کاربری در مکانی قرار گرفته که یک موسیقی در حال پخش است و از آن خوشش آمده، می‌تواند با فعال کردن شازم، به راحتی نام آهنگ، خواننده آن و حتی آلبوم و سایر اطلاعات مرتبط با آن را دریافت کند.

این اپلیکیشن کاربردی و محبوب، محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد که امکان به اشتراک‌گذاری موسیقی‌ها و پخش آهنگ‌های پیدا شده را دارد. حتی می‌توان این اپلیکیشن را به رادیو وصل کرده تا لیست پخشی از آهنگ‌ها ارائه کند.

این نرم افزار اکنون در سیستم عامل‌های آی او اس، مک او اس، واچ او اس، اندروید و ویندوز فعال است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت