لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل استور ترکیه مشتریان حضوری را راه نمی‌دهد!

اپل استور ترکیه مشتریان حضوری را راه نمی‌دهد!

چند روز پیش بود که نوسانات قیمت ارز در ترکیه باعث شد تا شرکت اپل فرایند فروش محصولات حضوری خود در این کشور را به حالت تعلیق درآورد و حالا مشخص شده که اپل استور ترکیه با وجود اینکه باز است، اما مشتریان را برای خرید محصولات مختلف به داخل راه نمی‌دهد.

در طول چند روز گذشته رخدادهای سیاسی-اقتصادی در کشور ترکیه باعث شده تا ارزش واحد پول این کشور کاهش چشم‌گیر داشته باشد و همین در نهایت منجر به توقف فرایند فروش برخی از محصولات در این کشور شد. شرکت اپل نیز که به صورت رسمی در این کشور فعالیت دارد، اقدام به توقف فرایند فروش محصولات خود کرده است و علاوه بر توقف فروش اینترنتی، فرایند فروش حضوری در اپل استورهای رسمی خود را متوقف کرده است.

بر اساس گزارش Mac Reports شرکت اپل به دلیل نوسانات شدید قیمت ارز در کشور ترکیه برای مدتی مشخص فرایند فروش محصولات خود را به طور کامل متوقف کرده بود. یک خبرگزاری ترکیه‌ای نیز با انتشار تصاویری نشان داده بود که با وجود باز بودن اپل استور رسمی و حضور کارکنان داخل این فروشگاه، مشتریان همچنان روبروی این فروشگاه سرگردان هستند و امکان ورود به این فروشگاه را ندارند.

اپل در بازه زمانی نوسانات قیمت ارز در ترکیه تنها به مشتریانی که نیاز به دریافت خدمات پس از فروش داشتند، امکان ورود به اپل استور رسمی را دارده بود.

همانطور که تا پیش از این نیز عنوان شده بود؛ به نظر می‌رسد که کاربران و علاقه‌مندان در کشور ترکیه اولین بار است که تجربه تلخ توقف فروش محصولات به خاطر نوسان قیمت واحد پول کشورشان را تجربه می‌کنند؛ اما متاسفانه بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان ایرانی بارها این موضوع را تجربه کرده‌اند. در این میان، بسیاری از کاربران در زمان نوسانات قیمت ارز ممکن است از خرده‌فروشی‌ها به دلیل توقف فرایند فروش ابراز نارضایتی داشته باشند؛ با این حال رخداد اخیر نشان داده که حتی شرکت اپل که به صورت رسمی در ترکیه فعالیت دارد، در شرایط مشابه اقدام به انجام کاری مشابه کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420