لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سخنان تیم کوک درباره برنامه جدید تعمیر سلف سرویس اپل

سخنان تیم کوک درباره برنامه جدید تعمیر سلف سرویس اپل

اپل به تازگی یک برنامه تعمیر سلف سرویس جدید را برای آیفون ۱۲ و ۱۳ معرفی کرده و به این منظور، قطعات اصلی، ابزارها و دستورالعمل‌ها را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

اپل گفت که برنامه تعمیر سلف سرویس اوایل سال آینده در ایالات متحده عرضه خواهد شد و در سال ۲۰۲۲ به اکثر کشورها گسترش خواهد یافت.

تیم کوک مدیر عامل اپل در مصاحبه‌ای با گزارشگر KTLA-TV Channel 5 به اختصار درباره برنامه جدید این شرکت صحبت کرده و گفته که ارائه دستورالعمل‌ها و قطعات به مشتریان و کمک به آن‌ها برای تعمیر دستگاه‌ها، حس خوبی به همراه دارد. او اشاره کرده که به هر حال برای اکثر کاربران، اپل استور بهترین گزینه برای تعمیر خواهد ماند.

تیم کوک بیان کرد:

ما متوجه شدیم که برخی از کاربران خواهان این برنامه هستند و حتی برای آنجام آن آموزش دیده‌اند. آن‌ها گروه مکانیک‌های محبوب هستند و من آن‌ها را دوست دارم و تمام عمر روی آن‌ها متمرکز بوده‌ام. ارائه دفترچه راهنما و قطعات به این افراد که آن‌ها را قادر به انجام این کار بکند، حس خوبی به من می‌دهد. با این حال اگر شما با انجام آن راحت نیستید، شما را تشویق می‌کنیم به اپل استور بیایید تا برایتان انجام داده شود؛ زیرا این برای اکثر افراد بهترین روش است. اما کاربرانی که تکنسین بوده و مهارتی دارند، می‌توانند آن را انجام دهند.

اپل گفت که برنامه تعمیر سلف سرویس جدید شامل فروشگاه آنلاین با بیش از ۲۰۰ قطعه جداگانه و ابزارها خواهد بود. یر اساس یک سند داخلی که از اپل فاش شده، مشخص شده که دست‌کم یک فروشگاه غیر رسمی ارائه دهنده خدمات این برنامه نیز هست. طبق گفته‌های اپل به نظر می‌رسد که این فروشگاه توسط افراد شخص ثالث و خارج از شرکت اپل اداره خواهد شد. همچنین این شرکت قصد دارد جزئیات بیشتری را هنگام عرضه این برنامه منتشر کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373