لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مورگان استنلی: ماشین اپل یک وسیله حمل و نقل عمومی خواهد بود

مورگان استنلی: ماشین اپل یک وسیله حمل و نقل عمومی خواهد بود

موسسه مالی مورگان استنلی به تازگی در یک گزارش تحلیلی اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا ماشین هوشمند و الکتریکی خود را به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی آماده عرضه کند و قرار نیست کسی امکان خرید و استفاده از ماشین اپل را به عنوان یک ماشین شخصی داشته باشد.

روز گذشته خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که شرکت اپل در تلاش است تا یک ماشین الکتریکی تمام خودکار با سیستم اتوماتیک سطح پنج را آماده عرضه کند که فاقد ابزارهای کنترلی نظیر فرمان و پدال است و فقط از طریق یک نمایشگر لمسی در بخش میانی از طرف کاربران و مسافران هدایت می‌شود. انتشار این خبر باعث شد تا ارزش سهام اپل در مدت زمانی کوتاه افزایش قابل توجهی پیدا کند.

در این میان موردگان استنلی اعلام کرده که شرکت اپل احتمالا تصمیم دارد تا این خودروی الکتریکی را به عنوان بخشی از خدمات شهری آماده عرضه کند و قرار نیست افراد امکان خرید آن را به عنوان خودروی شخصی داشته باشند. مورگان استنلی پیش‌بینی کرده که فاز اولیه تولید ماشین اپل از تیراژ ۱۰۰ هزار واحد تا پایان ۲۰۲۵ تجاوز نخواهد کرد که اکثر آن‌ها نیز قرار است در خاک آمریکا مورد استفاده قرار گیرند.

این موضوع نشان‌دهنده آن است که شرکت اپل فعلا تمایلی به تولید خودروی شخصی ندارد و احتمالا وارد بازار رقابت این محصولات با شرکت‌های بزرگی نظیر تسلا نخواهد شد. پیش‌بینی این موسسه نشان می‌دهد که تا سال ۲۰۳۰ تمامی ماشین‌های اپل مجموعا ۱۵ هزار میلیارد مایل مسیر را طی خواهند کرد و این عدد تا سال ۲۰۴۰ و ۲۰۵۰ به ترتیب به ۲۰ و ۲۹ هزار میلیارد مایل خواهد رسید.

علاوه بر این حداکثر مدت زمانی مسافران در این خودروها صرف می‌کنند در مجموع برابر با ۶۰۰ میلیارد ساعت در هر سال خواهد بود که این اعداد در مقیاس خط تولید ماشین‌های شخصی نمی‌گنجد و احتمالا شرکت اپل در تلاش برای تولید ماشین‌هایی هوشمند در سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای آمریکا و دیگر مناطق پیشرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت