لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارزش سهام اپل پس خبر اخیر ماشین خودران این شرکت افزایش یافت

ارزش سهام اپل پس خبر اخیر ماشین خودران این شرکت افزایش یافت

به تازگی ارزش سهام اپل به بالاترین حد خود یعنی به ازای هر سهم  157.87 دلار رسیده که در پی انتشار شایعات مربوط به تولید و عرضه ماشین هوشمند این شرکت بوده است.

در هفتم سپتامبر ارزش سهام اپل به 157.26 دلار برای هر سهم رسید ولی اکنون تا ۲۱ درصد افزایش یافته و تا ۳۳ درصد در تمام ۱۲ ماه گذشته افزایش یافته است. لازم به ذکر است که سال گذشته اپل هر سهم خود را به یک چهارم کاهش داد و تعداد سهام خود در بازار بورس را افزایش داد. این اولین بار پس از تغییرات سال گذشته است که ارزش سهام اپل به بالاترین میزان خود می‌رسد.

ارزش سهام اپل در ارتباط با ماشین خودران افزایش یافت

سرمایه‌گذاران به دنبال تاثیر مهم و قطعی ورود اپل به بازار بزرگ خودرو هستند، اما تا زمان راه‌اندازی هنوز چند سال فاصله است. بنابر شایعات منتشر شده از درون شرکت اپل، ماشین خودران به طور خوش‌بینانه  تا سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

بنابر گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، ماشین اپل به صورت هوشمند همراه با سطح بالای سیستم خودران عرضه خواهد شد، به طوری که از ابزارهای کنترلی مثل فرمان یا پدال استفاده نخواهد کرد.

اپل پروژه تولید ماشین خودران را به دلیل شیوع کرونا و بحران‌های موجود در زمینه تولید قطعات اصلی، متوقف کرده بود که اکنون این پروژه را دوباره ادامه می‌دهد.

این غول فناوری برای ماشین هوشمند خود، پردازنده بسیار پیشرفته‌ای را طراحی کرده که پردازش های لازم را در کمترین زمان ممکن انجام دهد، این تراشه مجهز به هسته‌های عصبی و هوش مصنوعی خواهد بود.

اپل در نظر دارد ماشین الکتریکی و هوشمند خود را بسیار ایمن‌تر نسبت به ماشین تسلا و سایر اتومبیل‌های خودران ارائه کند. بسیاری از قطعات مهم و ویژه این ماشین طراحی و ساخت شرکت اپل است از جمله استفاده از سنسور لیدار که منحصرا توسط این شرکت ساخته می‌شود، همچنین در تمام بخش‌های آن از سنسورهای خاصی برای رانندگی خودکار و ایمن استفاده خواهد کرد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420