لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ردپای پهپاد اپل در اسناد جدید دیده شد

ردپای پهپاد اپل در اسناد جدید دیده شد

شایعات مربوط به پهپاد اپل مدت‌ها است که در حال انتشار است؛ اما میزان اطلاعات منتشر شده در مورد آن بسیار کم است و به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران آن را جدی نمی‌گیرند. حالا ردپای جدیدی از این محصول مروموز اپل در اسناد جدید دیده شده است.

در یکی از پتنت‌های منتشر شده از شرکت اپل به طور خیلی کوتاه به دو قابلیتی که این کمپانی می‌تواند آن‌ها در پهپاد خود جای دهد سخن به میان آمده است. این دو پتنت هر دو مربوط به سیستم ناوبری یک محصول پرنده است که می‌تواند در فاصله‌ای مشخص پرواز کند. در اطلاعات سند اول آمده است که شرکت اپل می‌تواند یک سیستم هوشمند برای اسکن و شناسایی محیط در حال پرواز را به دستگاه پرنده بدهد و بر اساس آن امکان پرواز ایمن برای چنین محصولی را ایجاد کند.

در سند دوم، شرکت اپل در مورد یک روش ردیابی و مدیریتی داده است که قرار است پهپاد اپل به صورت مستقیم و بدون نیاز به دستگاه‌های واسط به شبکه اینترنت همراه متصل شود و از آن طریق دستور پرواز و حرکت را از دستگاه‌های دیگری که روی زمین به صورت تایید شده مجوز کنترل را در اختیار دارند دریافت کند.

این سند به این دلیل خبرساز شده‌اند که شرکت اپل تا پیش از این پتنت‌های زیادی از پهپاد یا محصول پرنده خود را در آمریکا به ثبت نرسانده بود، اما اطلاعات یک پتنت جدید نشان داده که شرکت اپل به صورت جدی در تلاش است تا ایده خود برای ساخت یک پهپاد را اجرایی کند. گفتنی است که آخرین پتنت شرکت اپل که در مورد ساخت پهپاد منتشر شده بود، در کشور سنگاپور به ثبت رسیده بود.

تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل در تلاش است تا از طریق ایده توسعه و ساخت یک پهپاد جدید، یک محصول ویژه برای ارائه برخی از خدمات به کاربران و کارکنان خود ایجاد کند و پهپاد اپل قرار نیست که محصولی برای فروش عمومی باشد. البته برخی از تحلیلگران این ایده را مطرح کرده‌اند که در برخی از مناطق ویژّه کاربران امکان استفاده از پهپاد اپل به عنوان یک ابزار ویژه برای ثبت تصاویر را خواهند داشت که این ادعا جای شبهه بسیار زیادی دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420