لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لوکس‌ترین آیفون ۱۳ پروی جهان با دندان تیرانوسوروس عرضه شد

لوکس‌ترین آیفون ۱۳ پروی جهان با دندان تیرانوسوروس عرضه شد

کاویار که یکی از مهم‌ترین کمپانی‌های تولید کننده محصولات لوکس در جهان است به تازگی اقدام به عرضه لوکس‌ترین آیفون ۱۳ پروی جهان با دندان تیرانوسوروس کرده است.

این شرکت روسی به تازگی از محصول لوکس خود رونمایی کرده است که یک تکه از دندان تیرانوسوروس مربوط به ۸۰ میلیون سال قبل را در خود دارد. این محصول از یک پنل تیتانیومی، یک کهربا و تعداد ۱۰۲۴ قطعه الماس در بخش پشتی ساخته شده است.

نام این محصول Tyrannophone است که وزن بسیار کمی هم دارد. در بخش پشتی این محصول آلیاژی از طلا به همراه برخی از قطعات گران‌قیمت شامل الماس و موارد دیگر قرار گرفته است. تصویری از تیرانوسوروس که در پشت این محصول دیده می‌شود نیز با همین جواهرات ساخته شده که چشم آن نیز از جنس کهربا است. این محصول در گران قیمت‌ترین نسخه خودش که یک تکه دندان تیرانوسوروس را دارد با تیراژ تنها هفت واحد ساخته شده است.

این محصول قرار است با قیمت بین ۸ تا ۹ هزار دلار نیز آماده عرضه شده‌اند. گفتنی است که نسخه‌ای از آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس نیز با تصاویر چهره دونالد ترامپ و جو بایدن با قیمت ۱۵ هزار دلار آماده عرضه شده است.

کاویار یک شرکت روسی تولیدکننده محصولات لوکس است که مدت‌ها است به صورت سالانه آیفون‌های جدید را به صورت کاستوم و لوکس آماده عرضه می‌کند. این شرکت به تولید محصولات عجیب و البته گران‌قیمت معروف است و در سال‌های گذشته سروصدای بسیار زیادی ایجاد کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373