لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

LoveFrom به شرکت‌هایی با روش‌های پایدار نشان Terra Carta اعطا می‌کند

LoveFrom به شرکت‌هایی با روش‌های پایدار نشان Terra Carta اعطا می‌کند

بنابر گزارشی از وب‌سایت والپیپر، شرکت طراحی جانی آیو LoveFrom، جایزه ویژه‌ای با عنوان Terra Carta به شرکت‌های پیشرو در زمینه خلق بازارهای پایدار اعطا می‌کند.

جایزه “Terra Carta Seal” توسط شرکت LoveFrom طراحی شده و با مشارکت “Sustainable Market Initiative” به ریاست شاهزاده چارلز بریتانیا ساخته شده است. این جایزه نقشه راهی به کسب و کارها ارائه می‌دهد که بتوانند برای ساختن آینده‌ای پایدار از قدرت طبیعت بهره‌برداری کنند.

ارزش‌های Terra Carta شامل اتحاد مجدد مردم و کره زمین با اعطای حقوق اساسی و حفظ ارزش‌های طبیعت است. در طراحی این نشان، برگ‌های بلوط، بلوط، برگ سرخس، گل‌های ماگنولیا و گل آتشی یا فلوکس به همراه پرندگان، پروانه‌ها و زنبورهای متنوع استفاده شده است.

عبارتی که روی این نشان حک شده از فونت ویژه LoveFrom Serif استفاده کرده که به صورت تجاری موجود نبوده و منحصرا برای پروژه‌های این شرکت به کار می‌رود. جانی آیو درباره خلق  LoveFrom Serif با الهام از شکل نامه‌های John Baskerville و مبنای مطالعاتی از ماتریس‌ها و پانچ‌های اولیه او می‌گوید:

 ما از طراحی حروف و سبک خاصی برای نشان دادن هویت خود استفاده کردیم، قصد ما ایجاد یک لوگونبود و چیزی بسیار ساده‌تر شبیه یک دیالوگ می‌خواستیم. ابتدا تصور کردیم که این تایپ‌فیس را برای دوستانمان استفاده کنیم ولی اکنون برای این نشان آن را به کار برده‌ایم که واقعا خوب از آب درآمده است. تایپوگرافی به وضوح در مرکز نشان قرار دارد و من با دیدن آن، تحت تاثیر سلطه جزئی آنارشیک و ملایم ارجاعات طبیعی قرار گرفته‌ام.

الهامات دیگری که برای این طراحی وجود داشت شامل هندسه اساسی و مقدس طبیعت و آثاری از ویلیام موریس، جوزف فرانک، نیک نایت و کریستوفر مارلی می‌شود.

آیو به در مصاحبه‌ای به والپیپر گفت:

در این طراحی به عناصر طبیعی اجازه داده‌ایم کنترل طبیعت را به دست گرفته که موجب تقویت انعطاف پذیری و باروری طبیعت می‌شود. این یک جشن بصری باشکوه و پرطراوت است که به دور از تزئینات سطحی بوده و شکل‌های طبیعی چیزی است که به طراحی، زندگی بخشیده‌اند.

جانی آیو گفت که لاوفرم را به همان روش طراحی اپل، طراحی کرده و ادامه داد:

تمام مدتی که در اپل بودم، یکی از دغدغه‌های من این بود که در تمرین فکری خود نظم و انظباط را رعایت کنیم و خود را مسئول تفکر خود بدانیم، در نتیجه می‌توانیم در اجرای خود صاحب سبک باشیم. این واقعا به بخش اصلی و مهم نحوه نگرش و روش مواجه ما با مشکلات تبدیل شد.

شرکت‌هایی مثل Oreal، Siemens Energy و AstraZeneca به دلیل متعهد شدن به اقدامات سریع در محدود کردن گرمایش جهانی به 1.5 درجه سانتیگراد تا سال ۲۰۵۰ این نشان را دریافت کرده‌اند. همچنین این نشان به طور سالانه به شرکت‌های مختلف اعطا می‌شود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420