لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دوباره به دومین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند تبدیل شد

اپل دوباره به دومین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند تبدیل شد

شرکت اپل به تازگی گزارش مالی سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ میلادی خود را منتشر کرده که طی بررسی اطلاعات آن مشخص شده که این شرکت برای بار دیگر به دومین شرکت تولیدکننده تلفن‌های هوشمند تبدیل شده است.

اپل بدر جریان گزارش مالی خود اعلام کرده بود که با وجود کاهش شش درصدی فروش تلفن‌های هوشمند در جریان این بازه زمانی، نزدیک به ۲۰.۸ درصد رشد را در زمینه فروش آیفون‌ها تجربه‌ کرده است.

در این میان گزارش اخیر IDC نشان داده که شرکت اپل برای بار دیگه به دومین تولید کننده تلفن‌های هوشمند تبدیل شده است. در بازه زمانی یاد شده نزدیک به ۳۳۱.۲ میلیون تلفن هوشمند فروخته شده است که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته ۶.۷ درصد کاهش داشته است. در این میان مشخص شده که شرکت اپل رشد قابل توجهی را داشته و توانسته ۵۰.۴ میلیون از آیفون‌ها را در سراسر جهان بفروشد.

اپل توانسته با پشت سرگذاشتن شیائومی به مقام دوم برسد و پس از سامسونگ در حال حاضر به عنوان فعالترین فروشنده تلفن‌های هوشمند شناخته شده است که مدت‌ها است که این جایگاه را از آن خود کرده است. در این میانت مشخص شده که در اپل توانسته برای بار دیگر جایگاه خود را پس بگیرد. تا پیش از این شیوع ویروس کرونا تاثیر زیادی روی فروش تلفن‌های هوشمند داشته است. بسیاری از شرکت‌ها با چالش های مربوط به کرونا و البته مشکلات مربوط به کمبود ریزپردازنده در جهان مواجه بودند و همین موضوع روی روند تولید محصولات آن‌ها تاثیر منفی گذاشته بود.

پس از شیائومی به عنوان سومین تولید کننده تلفن‌های هوشمند، Vivo و Oppo قرار گرفته‌اند که محدوده فعالیتشان در برخی از کشورهای آسیایی است.

در کنار موارد یاد شده مهم‌ترین نکته برای سهام‌داران شرکت اپل این است که این شرکت توانسته رشد قابل توجهی را حتی در سخت‌ترین شرایط بازار تلفن‌های هوشمند تجربه کند و بدون محدودیت‌های ایجاد شده برای رقبا، به فعالیت خود ادامه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420