لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل رسما بیتس فیت پرو را آماده عرضه کرد

اپل رسما بیتس فیت پرو را آماده عرضه کرد

وب سایت رسمی فروشگاه آنلاین شرکت اپل به تازگی بیتس فیت پرو را آماده عرضه کرده است. این محصول در چهار رنگ و با قیمت ۱۹۹ دلار آماده عرضه شده است.

تاپیش‌ از این بیتس فیت پرو در حال استفاده توسط برخی از سلبرتی‌ها دیده‌ شده بود و همین موضوع به شایعات نزدیک بودن تاریخ عرضه آن دامن زده بود. اما حالا مشخص شده که شرکت اپل این محصول را با مشخصات ویژه‌ای آماده عرضه کرده است.      بیتس فیت پرو مجهز به قابلیت‌های ایرپاد پرو است!

اپل در طراحی بیتس فیت پرو تلاش کرده تا بهترین هندزفری‌های تمام بی‌سیم را از نظر راحتی و قرارگیری روی گوش طراحی و توسعه دهد. همین موضوع در نهایت باعث شده تا بیتس فیت پرو به یک هندزفری زیبا و جذاب تبدیل شود که به سادگی روی گوش قرار می‌گیرد و دیگر نیازی به نگرانی در مورد افتادن آن در زمان حرکات مختلف نداشته باشید.

اپل اعلام کرده که این محصول را با تمرکز برای فعالیت‌های ورزشی توسعه داده است و به همین دلیل نیز این محصول یکی از هندزفری‌های مناسب برای ورزش کردن در هر زمانی است و می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی درخواست‌های کاربران برای گوش کرده به موسیقی‌ها باشد.

بیتس فیت پرو مجهز به قابلیت‌های ایرپاد پرو است!

استفاده از روکش‌های سیلیکونی در بخش بالایی این هندزفری‌ها باعث شده تا بیتس فیت پرو به سادگی همراه با بهترین سایز ممکن روی گوش قرار بگیرد. استاندارد IPX4 در این محصول باعث شده تا استفاده مداوم از آن برای ورزش‌ها و شرایط مختلف آب و هوایی باعث خرابی آن نشود. بیتس جدید مقاومت نسبی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد و می‌تواند به صورت کامل در شرایط مختلف پاسخگوی درخواست‌های شما باشد.

بیتس فیت پرو مجهز به قابلیت‌های ایرپاد پرو است!

بیتس فیت پرو به گونه‌ای توسعه داده شده است که با تمامی آیفون‌ها و تلفن‌های هوشمند اندرویدی سازگار باشد و استفاده از آن لزوما محدود به یک پلتفرم خاص نیست.

بیتس فیت پرو  از مهندسی ویژه برای ایجاد تعادل میان صدا و ایجاد یک پلتفرم آکوستیک بهره‌برده است و می‌تواند صدا را به شکلی کامل با کیفیت در اختیار کاربران قرار دهد. گوش در زمان استفاده مداوم این هندزفری خسته نمی‌شود و این موضوع مشخصه اصلی این هندزفری کاربردی به حساب می‌آید. اپل در طراحی این محصول از سیستم دو محفظه‌ای استفاده کرده است تا صدای خروجی دقیق و با کیفیت باشد و با وضوح کامل یک صدای سه‌بعدی، استریو و شفاف به گوش برسد. گفتنی است که شدت صدای این هندزفری نیز به طرز قابل توجهی بالا است و صدا با شفافیت و وضوح بسیار زیادی به گوش خواهد رسید.

بیتس فیت پرو مجهز به قابلیت‌های ایرپاد پرو است!

بیتس فیت پرو مجهز به قابلیت‌های ایرپاد پرو است!

بیتس فیت پرو مجهز به قابلیت‌های ارائه شده در ایرپاد پرو نیز هست، به این معنا که از سیستم حذف نویز فعال یا همان  Active Noise Cacelation نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، شرکت اپل امکان شفافیت صدا یا همان Transparency را نیز در توسعه این هندزفری مورد استفاده قرار داده است. در حقیقت با استفاده از این هندزفری دیگر نیازی به نگرانی در مورد گوش کردن یا حذف کردن صدای محیط را نخواهید داشت و به سادگی می‌توانید با یک اشاره محتوای در حال گوش کردن خود را مدیریت کنید.

بیتس فیت پرو مجهز به قابلیت‌های ایرپاد پرو است!

‌اپل طبق روند چند سال گذشته خود در سال هندزفری‌های خود، تراشه H1 را در توسعه بیتس فیت پرو مورد استفاده قرار داده است تا بهترین امکانات را برای کاربران خود فراهم کند. تراشه H1 باعث شده تا این محصول به صورت کاملا کاربردی بتواند امکانات ویژه‌ای را در اختیار شما قرار دهد.

اپل اعلام کرده که این هندزفری به لطف امکان مدیریت انرژی خودش می‌تواند تا ۱۸ ساعت امکان پخش محتوای صوتی را به صورت مداوم برای کاربران فراهم کند. باتری این محصول تا ۶ ساعت را با یک شارژ برای استفاده کامل پاسخگو است و می‌تواند به صورت تکی نیز در مدت زمان طولانی‌تر و در مجموع تا ۲۴ ساعت امکان پخش موسیقی را برای شما فراهم آورد.

بیتس فیت پرو مجهز به قابلیت‌های ایرپاد پرو است!

این هندزفری از درگاه USB-C برای شارژ کیس استفاده می‌کند تا کاربران تمام پلتفرم‌ها بتوانند از درگاه‌های استاندارد برای بهره‌وری از آن استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373