لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییر نام فیسبوک برای نزدیک شدن به معنای متاورس خواهد بود

تغییر نام فیسبوک برای نزدیک شدن به معنای متاورس خواهد بود

گزارش‌های منتشر نشان می‌دهند که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای تغییر نام فیسبوک است، هدف مارک زاکربرگ از این کار نزدیک شدن به معنای Metaverse(جهان مجازی) است.

مارک زاکربرگ قصد دارد در کنفرانس سالیانه این شرکت یعنی رویداد Connect که در ۲۸ اکتبر(۶ آبان) برگزار می‌شود، درباره تغییر نام فیسبوک صحبت کند.

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که احتمالا هفته آینده از نام جدید فیسبوک رونمایی خواهد شد که البته می‌تواند نشان دهنده  بلندپروازی این غول فناوری برای شناخته شدن بیش از یک شبکه‌ اجتماعی است.

این تغییر نام احتمالا موجب می‌شود که اپلیکیشن فیسبوک به یکی از محصولات شرکت مادر تبدیل شود که بر اپلیکیشن‌هایی مثل اینستاگرام، واتساپ، آکیولوس و غیره نظارت می‌کند.

تغییر نام فیسبوک، احتمالا فعالیت‌های مربوط به آینده این شرکت را که تحت نظارت مارک زاکربرگ است، از فعالیت‌ها و مواردی که مربوط به شبکه اجتماعی است، جدا می‌کند.

مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک قصد دارد نگرش مردم را نسبت به فیسبوک تغییر داده و محدود شدن این شرکت را فقط به عنوان شبکه اجتماعی به یک شرکت جهان مجازی تغییر دهد.

این تغییر نام با هدف برجسته‌سازی امنیت  فیسبوک به دنبال یک افشاگری از انتشار چندین سند داخلی از یک شرکت رسانه اجتماعی صورت گرفته است. فرانسیس هاگن، کارمند سابق این شرکت، اخیرا تعدادی از اسناد داخلی فیسبوک را به وال استریت ژورنال ارائه کرده و حتی در گنگره آن‌ها را تصدیق کرده است.

هنوز مشخص نشده که نام تجاری جدید فیسبیوک چه خواهد بود، حتی برخی مدیران عالی رتبه این شرکت هم از نام جدید باخبر نیستند، اما حدس می‌زنند ارتباطی با  Horizon یا همان محصول واقعیت افزوده این شرکت داشته باشد.

اکنون فیسبوک روی عینک‌های واقعیت افزوده کار می‌کند، زاکربرگ گفته که احتمالا این محصولات جای گوشی‌های هوشمند را می‌گیرند. او اضافه کرده که این تغییر نام موجب می‌شود تا تمرکز افراد بر شبکه اجتماعی بودن فیسبوک تغییر کند و آن را به عنوان یک شرکت متاورس خواهند دید. لازم به ذکر است چند سال پیش هم گوگل نام خود را تغییر داد تا نشان دهد که فقط یک موتور جستجوی ساده نباشد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420