لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینتل با وجود تراشه‌های اپل سیلیکون به دنبال جلب اپل به عنوان مشتری است

اینتل با وجود تراشه‌های اپل سیلیکون به دنبال جلب اپل به عنوان مشتری است

با وجود افزایش عملکرد و کارایی تراشه‌های جدید M1 پرو و مکس، اینتل با نادیده گرفتن تراشه‌های اپل سیلیکون، به بازگرداندن اپل به عنوان مشتری تراشه‌های خود، امیدوار است.

شایعاتی نشان می‌دهند که اینتل بعد از معرفی تراشه‌های قدرتمند M1 پرو و مکس از مجموعه چیپ‌های اپل سیلیکون، برای جلب دوباره اپل به عنوان مشتری، تلاش می‌کند.

قبل از رویداد Unleashed اپل، Pat Gelsinger مدیر عامل اینتل گفت، علیرغم مهاجرت اپل به سمت تولید پردازنده‌های خود، او همچنان امیدوار است که اپل دوباره مشتری اینتل شود.

اپل در ژوئن ۲۰۲۰ اعلام کرد که برای انتقال از اینتل به اپل سیلیکون، دو سال طول می‌کشد و با وجود آرزوها و رویاهای اینتل، اپل به حرکت خود برای انتقال ادامه می‌دهد.

اخیرا گزارش جدیدی از دیجی تایمز منتشر شده که نشان می‌دهد، اینتل برای برگرداندن اپل تلاش می‌کند. طبق این گزارش، اینتل در کنار سامسونگ، برای گرفتن سفارش پردازنده‌های مک توسعه یافته اپل سعی فراوان می‌کند. گرچه اپل نشان داده که برای تولید پردازنده‌های مک خود، کمتر به شرکت TSMC یا همان تولید کننده تراشه اینتل متکی است.

مدیر عامل اینتل به طور علنی آرزوی خود را به بازگشتن اپل به عنوان مشتری بیان کرده، همچنین کمپین های تبلیغاتی ضد مک را با هدف برگرداندن اپل و تولید دوباره پردازنده‌های مک اجرا کرده است. این کمپین‌ها که شامل آزمایش‌های اجتماعی، توییت‌هایی با نتایج معکوس و غیره هستند، در حالی انجام می‌شوند که اپل و اینتل تا حدودی با هم کار می‌کنند.

با معرفی مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی، اپل قصد ندارد که برای مک بوک‌های ایر و پرو خود از تراشه اینتل استفاده کند. آیمک ۲۷ اینچی فعلی اپل، مک پرو و مک مینی رده بالا دارای تراشه اینتل هستند و انتظار می‌رود سال آینده همه مک‌ها با تذراشه‌های جدید به‌روزرسانی شوند.

لازم به ذکر است که اینتل از چند ماه پیش تا کنون در یک کمپین تبلیغاتی، قابلیت‌های گیمینگ تراشه‌های اینتل را در مقایسه با عملکرد تراشه‌های اپل سیلیکون نمایش داده است. بنابر ادعای این شرکت، نوت بوک‌های مبتنی بر اینتل تجربه گیمینگ بسیار بالایی نسبت به مک‌های اپل سیلیکون ارائه می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420