لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولیدکننده آیفون از سه خودروی الکتریکی رونمایی کرد

تولیدکننده آیفون از سه خودروی الکتریکی رونمایی کرد

فاکس‌کان که به عنوان تولید کننده اصلی آیفون و شریک تجاری اپل در تولید این تلفن‌های هوشمند مشهور است، به تازگی از سه خودروی الکتریکی رونمایی کرده است. این شرکت از یک خودروی سدان، یک خودروی شاسی بلند و یک اتوبوس رونمایی کرده است.

سال گذشته فاکس کان اعلام کرده بود که در حال توسعه سخت افزار و نرم افزارهای لازم برای تولید خودروی الکتریکی است. این شرکت ادامه توضیحات خود از این پروژه گفته بود که در حال استفاده از پلتفرم‌های آزاد خودروسازی در کنار نرم افزارهای متن باز برای توسعه خودروهای الکتریکی است و تا سال ۲۰۲۴ این محصولات را آماده عرضه می‌کند.

در این میان، شرکت چینی مذکور از اولین خودروهای الکتریکی خود رونمایی کرده است. این خودروها در جریان رویدادی در نمایشگاه Hon Hai Tech رونمایی شده‌اند و این شرکت اعلام کرده که به زودی تولید انبوه این محصولات را آغاز خواهد کرد.

خودروهای رونمایی شده شامل ، Foxtron Model C، Foxtron Model E  و Foxtron Model T هستند. مدل E یک خودروی تحت نظارت برند فورد است که در پلتفرم یک خودروی سدان ساخته شده است. مدل C نیز یک خودروی شاسی بلند و مدل T نیز یک اتوبوس الکتریکی است که امکاناتی را در خود جای داده‌اند.

با وجود رونمایی از این خودروها، بعید به نظر می‌رسد که فاکس کان آن‌ها را تحت برند اصلی خود یعنی Foxtron آماده عرضه کند و احتمالا بخشی از خط تولید خود را به شرکتی دیگر نظیر اپل خواهد فروخت.

در بازه سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ شرکت اپل در تلاش بود تا طی رایزنی با بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده خودروهای الکتریکی، پروژه‌ی پرآوازه‌ی تایتان را به سرانجام برساند که البته این شرکت در نهایت موفق به ثبت قرارداد کامل با هیچ شرکتی نشد. در سال ۲۰۲۰ میلادی شنیده‌هایی حاکی از تمایل اپل برای عقد قرارداد با فاکس کان در زمینه تولید انبوه خودروهای الکتریکی منتشر شد. با توجه به این گفته‌ها در کنار اقدام فاکس کان برای رونمایی از خودروهای جدید احتمال اینکه این کارخانه چینی در کنار آیفون‌ها وظیفه تولید ماشین هوشمند اپل را نیز بر عهده بگیرد دور از انتظار نخواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت