لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آنچه از کنفرانس Unleashed انتظار می‌رود :: قسمت سوم

آنچه از کنفرانس Unleashed انتظار می‌رود :: قسمت سوم

اپل روز آینده رویداد خود را برای معرفی مک بوک‌های جدید برگزار می‌کند. در قسمت اول و قسمت دوم به تفصیل در مورد تمام شایعاتی که در حوزه مک و احتمال رونمایی از آن‌ها در جریان کنفرانس Unleashed پرداختیم، اما ممکن است ایرپاد ۳ One More Thing یا همان شگفتانه پایانی این رویداد نیز باشد.

ایرپاد 3 با طراحی جدید احتمالا در رویداد اکتبر معرفی خواهد شد

شایعات زیادی اشاره کرده‌اند که اپل در حال توسعه نسخه جدید ایرپاد است که احتمالا در رویداد اکتبر معرفی خواهد شد. گرچه انتظار می‌رفت ایرپاد در کنار آیفون جدید و در کنفرانس سپتامبر معرفی شود، بنابراین ممکن است اپل معرفی و عرضه ایرپاد جدید را به سال بعد موکول کند.

احتمال دارد طراحی ایرپاد 3 شبیه به ایرپاد پرو ولی دارای ساقه کوتاه‌تر و یک کیف شارژ با طراحی جدید و فاقد قابلیت‌ حذف نویز فعال باشد که با قیمت پایین‌تر عرضه خواهد شد.

مک مینی با تراشه M1X معرفی خواهد شد

اپل در حال کار کردن بر نسخه رده بالای مک مینی با طراحی آپدیت شده و تراشه M1X است که احتمالا در مک بوک پرو استفاده خواهد شد، بنابراین ممکن است مک مینی جدید در رویداد آینده معرفی شود.

شایعه شده که مک مینی جدید دارای طراحی مشابه با دستگاه فعلی و مجهز به پایه‌های کوچک‌تر و روکش شیشه‌ای است که روی یک محفظه آلومینیومی قرار گرفته است.

این دستگاه دارای چهار پورت تاندربولت، دو پورت USB-A، یک پورت اترنت، یک پورت HDMI شبیه مدل فعلی است، در حالی که انتظار می رود به همان پورت بسیار قوی مغناطیسی تبدیل شود که اپل ابتدا در آیمک 24 اینچی معرفی کرد.

تاریخ عرضه نسخه نهایی مک او اس مانتری

نسخه جدید مک او اس اغلب بعد از آپدیت نرم افزاری ارائه می‌شود که در رویداد اکتبر انتظار می رود اپل تاریخ انتشار آن را اعلام کند. احتمالا مک بوک پرو 14  و 16 اینچی همراه با سیستم عامل مک او اس مانتری معرفی و عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت