لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آنچه از کنفرانس Unleashed انتظار می‌رود :: قسمت دوم

آنچه از کنفرانس Unleashed انتظار می‌رود :: قسمت دوم

همان‌طور که در قسمت اول اشاره ، دومین رویداد پاییزی اپل روز دوشنبه 18 اکتبر (26 مهر) با محوریت مک برگزار خواهد شد. پیش بینی می‌شود مدل‌های مک بوک پرو 14 و 16 اینچی به همراه مک مینی جدید و ایرپادهای نو رونمایی خواهند شد.

یک شایعه لحظه آخری از شبکه اجتماعی چینی Weibo اشاره کرده که دستگاه‌های جدید مجهز به ناچ در بالای صفحه است که وب‌کم را در خود جای داده و می‌تواند حاشیه نازکی داشته باشد، اندازه این ناچ احتمالا شبیه ناچ آیفون ۱۲ است.

به نظر می‌رسد که مک بوک پرو 16 و 14 اینچی به ترتیب دارای رزولوشن 3456 در 2234 و 3024 در 1964 پیکسل باشند. اختلاف پیکسل در ارتفاع هر دو مدل مک بوک نسبت ابعادی 16:10 را ارائه داده و وجود ناچ و حاشیه‌های باریک را تایید می کند، ولی معلوم نیست بتواند با رابط کاربری مک او اس کار کند.

شایعات دیگری ادعا می‌کنند که دستگاه جدید ضخیم‌تر و دارای فن‌های بزرگتر خواهد بود، ضمن اینکه کل صفحه کلید با رنگ مشکی ارائه خواهد شد.

در ارتباط با فناوری صفحه نمایش، پیش‌بینی شده اپل از فناوری مینی ال ای دی استفاده خواهد کرد و مک بوک پروهای جدید دومین دستگاه اپل بعد از آیپد پرو 12.9 اینچی 2021 مجهز به این فناوری است. فناوری Mini-LED طراحی نازک‌تر و سبک‌تر را به همراه مزایای شبه OLED نظیر طیف رنگی وسیع، کنتراست بالا، محدوده دینامیکی و رنگ سیاه واقعی را ارائه می‌کند.

برخی شایعات همچنین قابلیت ProMotion با رفرش ریت 120 هرتز را امکان پذیر می‌دانند، گرچه این اطلاعات و گمانه‌زنی‌ها قطعی به نظر نمی‌رسند. رفرش ریت 120 هرتز، می‌تواند پیمایش نرم‌تر، گیم‌پلی و مزایای بیشتری را عرضه کند، در حالی که در دستگاه‌های رده پایین با رفرش ریت پایین‌تر می‌توانند از توان دستگاه و عمر باتری محافظت کنند.

اپل با معرفی مک بوک پروهای جدید با تراشه سریع‌تر و قوی‌تر M1X که نسخه‌ای بهبود یافته از M1 هستند، تراشه‌های اینتل را برای همیشه حذف خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود تراشه‌های جدید مجهز به پردازنده 10 هسته‌ای با هشت هسته دارای عملکرد بالا و دو هسته کم مصرف، پردازنده گرافیکی 16 یا 32 هسته‌ای باشد.

مدل‌های مک بوک پرو جدید احتمالا دارای حافظه 64 گیگابایتی هستند، همچنین انتظار می‌رود مدل‌های رده بالا دارای حافظه 16 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی باشند.

شایعات دیگری خبر از بهبود وب‌کم می‌دهند که می‌تواند موجب خوشحالی کاربران شود، وب کم با رزولوشن 1080p نیز یکی از شایعات منتشر شده در مورد این محصولات است.

این رویداد ممکن است یک One More Thing هم داشته باشد که لزوما به کامپیوترهای مک مربوط نیست! برای مطالعه شایعه مربوط به محصول دیگری که احتمال رونمایی از آن در جریان این رویداد وجود دارد، قسمت سوم « آنچه از کنفرانس Unleashed انتظار می‌رود» را مطالعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373