لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر ۲۰۲۲ هم دارای ناچ خواهد بود

مک بوک ایر ۲۰۲۲ هم دارای ناچ خواهد بود

طی دو روز گذشته شایعاتی مبنی بر تلاش شرکت اپل برای رونمایی از مک بوک پرو ۲۰۲۱ مجهز به بریدگی بالای نمایشگر منتشر شده و حالا یک شایعه جدید ادعا کرده که مک بوک ایر ۲۰۲۲ هم دارای ناچ خواهد بود.

بر اساس این شایعه که توسط فردی با نام کاربری Ty98 در وب‌سایت Macrumors منتشر شده، شرکت اپل تصمیم دارد تا نسل بعدی مک بوک ایر را در سال ۲۰۲۲ معرفی کند که این محصول نیز همانند محصولاتی که احتمالا در جریان رویداد Unleashed معرفی می‌شوند مجهز به ناچ خواهند بود.

این کاربر همچنین ادعا کرده که ظاهر کلی مک بوک ایر برای بار دیگر تغییر می‌کند و اپل طراحی این محصولات را نسبت به آنچه در سال ۲۰۱۸ برای آن‌ها در نظر گرفته بود، تغییر می‌دهد. مک بوک ایر ۲۰۲۲ قرار است ظاهری متفاوت و مجهز به ضخامت کمتر باشد. همچنین در این طراحی جدید قرار است شرکت اپل همان ظاهر پیشین مک بوک‌ها که در قسمت پشتی ضخامت بیشتر و در قسمت جلویی نازک‌تر بودند را در این محصولات جدید به کار ببرد.

در پایان این شایعات آمده که مک بوک ایر ۲۰۲۲ قرار است ضخامت کلی کمتر داشته باشد و نسبت به تمامی مک بوک‌هایی که تا به امروز عرضه شده‌اند سبک‌تر باشند. این مک بوک‌های جدید قرار است مجهز به نمایشگر Mini LED باشند که از لحاظ کیفیت نسبت به تمامی محصولات گذشته کیفیت بهتری دارند.

این شایعات در حالی منتشر شده که شرکت اپل قرار است در جریان کنفرانس امشب از محصولات مک جدید خود رونمایی کند. در جریان کنفرانس Unleashed ممکن است شاهد محصولاتی چون مک بوک‌ پرو ۲۰۲۱ همراه با نمایشگر جدید مجهز به ناچ، مک مینی ۲۰۲۱ با پردازنده بهبود یافته و نسل جدیدی از کامپیوترهای آیمک باشیم. علاوه بر این حدس و گمان‌هایی در مورد معرفی ایرپاد ۳ در جریان این رویداد زده شده است و باید دید که اپل در جریان کنفرانس امشب چگونه طرفداران خود و بازار محصولات دیجیتال را شگفت زده می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420