لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان داون گرید به آی او اس ۱۵ و قبل از آن متوقف شد

امکان داون گرید به آی او اس ۱۵ و قبل از آن متوقف شد

پس از عرضه آی او اس ۱۵.۰.۱ در روز اول اکتبر ۲۰۲۱ شرکت اپل امکان داون گرید به آی او اس ۱۵ و قبل از آن را متوقف کرده است.

کاربرانی که آی او اس ۱۵.۰.۱ را نصب کنند، دیگر نمی‌توانند به نسخه‌های قبل از آن داون گرید کنند. این موضوع به معنای آن است که اپل با تغییر و آپدیت فریم‌ویر آیفون‌هایی که نسخه جدید را نصب کرده‌اند، امکان اجرای نسخه‌های جدید سیستم عامل را مسدود کرده است.

این موضوع باعث می‌شود تا در صورت بروز مشکلات فنی یا تمایل داشت کاربران به نصب نسخه‌های پیشین، این کار امکان پذیر نباشد و شرکت اپل از اجرای جدیدترین سیستم عامل روی دستگاه کاربران خود مطمئن شود.

در آی او اس ۱۵.۰.۱ که یک آپدیت خرد از سیستم عامل آیفون‌ها معرفی شده، شرکت اپل برخی از باگ‌های مربوط به نسخه پیشین را برطرف کرده‌ است. یکی از مشکلات نسخه اولیه آی او اس ۱۵ عدم امکان بازکردن قفل آیفون از طریق اپل واچ در زمان استفاده از ماسک بود که این مشکل در مدت زمانی کوتاه از طرف شرکت اپل برطرف شد.

آی او اس ۱۵ در حال حاضر در بسیاری از دستگاه‌های عرضه شده توسط شرکت اپل به صورت پیشفرض قابل اجرا است. تمامی آیفو‌ن‌های ۱۳ از لحظه باز شدن از جعبه آی او اس ۱۵ را اجرا می‌کنند که به محض آماده به کار شدن، درخواست نصب آی او اس ۱۵.۰.۱ و نسخه‌های جدیدتر از آن را خواهند داشت.

در صورتی که آیفون‌های جدید از جعبه بیرون آمده آپدیت یاد شده را دریافت نکنند امکان اجرای آی او اس ۱۵ را خواهند داشت. اما پس از دریافت نسخه جدید دیگر نصب آی او اس ۱۵ روی آن‌ها امکان پذیر نخواهد بود و کاربران به اجرای نسخه‌های پیشین محدود خواهند بود.

گفتنی است که شرکت اپل در نسخه جدید آی او اس ۱۵.۰.۱ در کنار مشکل مربوط به قفل آیفون‌ها مشکلات دیگری نظیر موسیقی‌های اپل فیتنس پلاس و اپل موزیک را نیز برطرف شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420