لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانگل اپل تی وی تولید نخواهد شد!

دانگل اپل تی وی تولید نخواهد شد!

گزارش‌های جدید منتشر شده از رخدادهای احتمالی شرکت اپل حاکی از آن است که دانگل اپل تی وی قرار نیست آماده تولید و عرضه به بازار شود. اپل به جای این محصول تصمیم دارد تا نرخ تولید محتوای ویدیویی خود را افزایش دهد.

بر اساس گزارش وب سایت The information شرکت اپل تصمیم دارد تا به جای تولید دانگل اپل تی وی روی سرویس دیجیتالی اپل تی وی پلاس سرمایه گذاری بیشتری را انجام دهد. این کمپانی در تلاش است تا اپل تی وی پلاس را به عنوان یک کسب و کار پایه‌ای گسترش دهد و به جای تولید محصولات الکترونیکی و سخت افزاری متعدد محتوای ویژه و انحصاری را تولید کند.

The information انتشار دهنده این اطلاعات تا پیش از این گزارش داده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک اقدام به رونمایی از دانگل اپل تی وی کند. اما در خبر تکمیلی جدید، این تحلیلگر اعلام کرده که اطلاعاتی ویژه از بخش توسعه داخلی شرکت اپل به دست آورده که نشان از آن دارد که این کمپانی تصمیمی به تولید محصولات میان رده در این بخش ندارد.

اپل تمرکز ویژه‌ای روی توسعه و عرضه محتوای انحصاری خود کرده است و در تلاش است تا به جای ارائه سخت افزارهای متعدد با رده بندی قیمت‌های مختلف، از محتوای بیشتر و گسترده‌تر برای جذب بیشتر مخاطبین و کاربران به کار گیرد.

در این میان شرکت اپل احتمالا تا سال ۲۰۲۲ میلادی اقدامی برای رونمایی از نسل جدید اپل تی وی نخواهد کرد. اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی نسخه‌ای بهبود یافته از اپل تی وی را آماده عرضه به بازار کرد که با انتقادهای بسیار زیادی مواجه شد. منتقدین بر این باور بودند که شرکت اپل تغییرات گسترده ای در توسعه و ساخت این محصول ایجاد نکرده است. همین موضوع در نهایت باعث شد تا بسیاری از افراد تفاوت اپل تی وی 4K مدل ۲۰۲۱ و ۲۰۱۷ را بسیار کم بدانند که ارزش ارتقا را ندارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420