لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار اپل به موتور سوارها: لرزش‌های شدید باعث خرابی دوربین می‌شود

هشدار اپل به موتور سوارها: لرزش‌های شدید باعث خرابی دوربین می‌شود

شرکت اپل به تازگی یک سند پشتیبانی جدید را منتشر کرده و طی آن به کاربران آیفون هشدار داده که دوربین تلفن‌های هوشمند آن‌ها ممکن است بر اثر لرزش‌های شدید موتور سواری با مشکل مواجه شود.

اپل اعلام کرده که این مشکل معمولا برای موتور سیکلت‌های دارای توان بالا ایجاد می‌شود و سیستم استبلایز لنز‌ها به دلیل حرکت‌های شدید با مشکل مواجه خواهد شد. سیستم استبلایز مجهز به ژیروسکوپ و سنسورهای مغناطیسی است و حرکت‌ها و لرزش‌های شدید ممکن است روی کیفیت عکس و ویدیوهای به ثبت رسیده آینده تاثیر منفی بگذارد.

در سند اپل آمده است که سیستم استبلایز دوربین آیفون‌ها دارای انعطاف‌پذیری بسیار بالایی است با این حال در شرایطی که مصرف کنندگان در مدت زمان طولانی دستگاه را در محیط های دارای لرزش‌های شدید قرار دهند ممکن است این موضوع باعث کاهش بازدهی دستگاه در زمان فیلم برداری یا عکس برداری شود. این موضوع در نهایت روی کیفیت عکس‌ها و ویدیوهای ذخیره شده تاثیر منفی خواهد گذاشت و به همین دلیل توصیه می‌شود تا آیفون‌ها در شرایط دارای لرزش بالا قرار نگیرند.

اپل توصیه کرده که به دلیل ریسک بسیار بالای خرابی کاربران آیفون‌ها را به هولدرهای موتور سیکلت متصل نکنند. علاوه بر این از کاربران درخواست شده تا از قرار دادن آیفون در محیط‌های دارای لرزش‌های بسیار زیاد خودداری کنند. اپل همچنین توصیه کرده که کاربران، آیفون‌ها را روی دستگاه‌های دارای لرزش که ضعیف‌تر هستند، نظیر اسکوترهای برقی نیز قرار ندهند تا از این طریق ریسک خرابی دستگاه‌ها کاهش پیدا کند.

با وجود این سند پشتیبانی هنوز معلوم نیست که مشکل یاد شده قرار است در آیفون‌های بعدی نیز وجود داشته باشد یا اپل در حال حاضر راهکاری ویژه برای آن در نظر گرفته است.

تمامی آیفون‌ها از مدل ۶ اس به بعد مجهز به سیستم‌های استبلایز هستند و به نوعی این موضوع روی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. با این حال شرکت اپل به تازگی و پس گذشت بیش از شش سال از زمان رونمایی از آیفون ۶ اس این درخواست و هشدار را به کاربران ارائه داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420