لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیاست محرمانگی در ساخت ایرپاد پرو برای اپل معنا نداشت

سیاست محرمانگی در ساخت ایرپاد پرو برای اپل معنا نداشت

یکی از مدیران سابق منابع انسانی شرکت اپل اعلام کرده که شرکت اپل در ساخت ایرپاد پرو اهمیت کمتری به حریم خصوصی داده است.

این مدیر سابق بخش منابع انسانی اعلام کرده که شرکت اپل در سال ۲۰۱۹ و زمانی که در تلاش برای ساخت و عرضه ایرپاد پرو بود، نیروهای عادی را برای کار روی این محصول به کار برد و زیاد به دنبال رازداری نیروهای خود نبوده است. جو حاکم بر تیم کاری سازنده ایرپاد پرو هم رازالود و پنهان کاره نبوده است و اپل تلاشی برای ساخت این محصول به صورت کامل مخفیانه نکرده است.

این در حالی است که شرکت اپل معمولا برای تولید محصولات خود، چه نرم افزاری و چه سخت افزاری سیاست‌های محرمانگی زیادی به خرج می‌دهد.

در سال ۲۰۱۹، مشخصا آبان ۱۳۹۸ اپل از ایرپاد پرو به عنوان نسل جدید هندزفری‌های بی‌سیم خود رونمایی کرد. ایرپاد پرو یک محصول پیشرفته و منحصر به فرد از طرف شرکت اپل است که مجهز به قابلیت‌های بسیار زیادی شده است. این محصول مجهز به سیستم حذف نویز برای تشخیص بهتر و باکیفیت‌تر صدا است.

اپل در ساخت ایرپاد پرو به طور کامل طراحی این محصول را نسبت به نسل اول و دوم تغییر داده است تا قدرت مقاومت در برابر آب و عرق در آن افزایش پیدا کند و همچنین کیفیت صدای در حال پخش نیز افزایش پیدا کند.ایرپاد پرو تا حدودی کوتاه‌تر از نسل‌های پیشین خود شده است و به جای آن میکرو درایورهای آن برای افزایش کیفیت صدا بزرگ‌تر از قبل شده‌اند.

ایرپاد پرو مجهز به استاندارد IPx4 بوده که می‌تواند برای استفاده در حین ورزش و محیط‌های مرطوب نظیر هوای بارانی مناسب باشد. گفتنی است که این محصول در حال حاضر تنها در رنگ سفید ساخته شده است و اپل هنوز تصمیمی برای عرضه ایرپاد پرو رنگی نداشته است.

این ایرپاد دارای روکش‌های پلاستیکی است که در قسمت داخل گوش تعبیه شده است تا کیفیت و شنوایی صدای به‌صورت بهینه‌تر افزایش پیدا کند. روکش‌های سیلیکونی تعبیه شده در این ایرپادهای بی‌سیم در سه سایز مختلف تعبیه شده است تا کاربران بتوانند به‌صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر بتوانند از این هندزفری های بی‌سیم استفاده کنند. این روکش‌ها همچنین باعث می‌شوند تا کاربران دیگر نگران افتادن گوشی‌های راست و چپ این ایرپادهای بی‌سیم نباشند و بتوانند با خیال راحت از این هندزفری ها داخل گوشی خود استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420