لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یکی از مدیران اپل به خاطر اجبار در کار حضوری استعفا داد

یکی از مدیران اپل به خاطر اجبار در کار حضوری استعفا داد

ایان گودفلو مدیر بخش ماشین لرنینگ اپل از این شرکت جدا شده است و تصمیم گرفته تا به صورت جداگانه و مستقل به کار خود بپردازد. این جدایی ممکن است باعث کاهش سرعت اپل در توسعه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی نظیر سیری و ماشین اپل شود.

بر اساس گزارشی که این فرد منتشر کرد و در خبرگزاری‌ها بازنشر شده، این مدیر شرکت اپل اعلام کرده که به خاطر محدودیت‌های کرونا و حفظ پروتکل‌ها حاضر به بازگشت اجباری برسر کار نبوده و به همین دلیل نیز از شرکت اپل جدا شده است. شرکت اپل اعلام کرده که او باید از تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۲۲ به بعد دست کم یک روز و از دوم مه دست کم دو روز در هفته را برسر کار خود حاضر باشد و نباید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازد. این موضوع باعث ناخشنودی این کارمند اپل شده است و در نهایت او تصمیم گرفته تا از اپل جدا شود.

اپل از ماه گذشته فرایند کار حضوری برای مدیران رده بالا را آغاز کرده بود و اعلام کرده بود که همه آن‌ها باید در محل اپل پارک سرکارهای خود در روزهای تعیین شده حاضر شوند. این در حالی است که هنوز بسیاری از کارکنان شرکت اپل حاضر به این کار نیستند. البته شرکت اپل تصمیم داشت تا زودتر این کار را انجام دهد، اما اعتراض جمعی از کارکنان مانع این موضوع شد.

در تیر ماه سال گذشته شرکت اپل با چالش برگرداندن کارکنان خود بر سر محیط‌های کاری مواجه شده بود و کارکنان اپل تهدید کردهند که در صورت سخت‌گیری از کار خود استعفا خواهند داد.

در ماه ژوئن سال گذشته اپل برنامه‌ریزی مشخصی را برای کار ترکیبی حضوری و دورکاری را به راه انداخت و از کارکنان برای بازگشت بر سرکارها دعوت کرد. اما نتایج نظر سنجی نشان می‌داد که کارکنان با این موضوع به صورت کامل موافق هستند. با این حال اعتراض کارکنان در نهایت باعث تاخیر این فرایند شد.

شرکت اپل یک طرف به نیروی کاری مربوطه نیاز دارد و از طرف دیگر استعفای تعداد زیادی از کارکنان موجب بدنامی این شرکت و صرف هزینه بیشتر برای استخدام افراد متخصص جدید می‌شود.

مدیران اپل با این حال استدلال می‌کنند که فلسفه کاری شرکت اپل که از زمان استیو جابز اجرایی شده است، وابسته به کار حضوری است و اپل پارک نیز برای افزایش سطح کار حضوری طراحی و ساخته شده است. با این حال کارکنان زیادی در این شرکت از شرایط کرونا هراس دارند و همچنان تمایل به دورکاری و حفظ فاصله اجتماعی دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت