لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سافاری ممکن است از Push Notification پشتیبانی کند

سافاری ممکن است از Push Notification پشتیبانی کند

در بررسی‌های انجام شده از نسخه بتای آی او اس ۱۵.۴ ردپایی از حضور Push Notification در مرورگر سافاری نیز دیده شده است و ممکن است اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب امکان ارسال نوتیفیکیشن‌ها را از طریق این مرورگر پیدا کنند.

توسعه دهندگان پس از انتشار این اطلاعات انتظار دارند که در نسخه‌های بعدی بتای آی او اس ۱۵.۴ و البته نسخه نهایی این سیستم عالم قابلیت Push Notification به سافاری اضافه شود.

اپل قابلیت Push API را به توسعه دهندگان ارائه داده و تنظیماتی آزمایشی نیز برای آن در نظر گرفته است. یکی از توسعه‌دهندگان آی او اس نیز اعلام کرده که شرکت اپل هنوز امکانات پیشرفته‌ای را در این API به توسعه دهندگان اارائه نداده است، اما انتظار می‌رود که به زودی این مشکلات برطرف شود و نوتیفیکیشن‌ها بتوانند به صورت سریع و بهینه از این قابلیت استفاده کنند.

در حال حاضر تنها اپلیکیشن‌ها ارائه شده در اپ استور امکان ارسال نوتیفیکیشن‌ را برای توسعه دهندگان فراهم کرده‌اند و اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب از طریق سافاری امکان دسترسی به چنین امکانی را ندارند.

با این حال شرکت اپل در تلاش است تا با عرضه Push Notification در سافاری امکاناتی ویژه را برای توسعه دهندگان وب اپلیکیشن‌ها ایجاد کند تا آن‌ها نیز بتوانند امکان ارسال نوتیفیکیشن را به کاربران خود داشته باشند.

Push Notification هر چند که یکی از راه‌‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغات دیجیتال و آگاه‌سازی کاربران از رویدادهای مهم است، اما برای بسیاری از کاربران خوشایند نیست و تصمیم می‌گیرند تا این قابلیت را غیرفعال کنند. با این حال محدودیت‌های اپل برای انتشار اپلیکیشن‌ها از طریق اپ استور باعث شده تا اپلیکیشن‌های زیادی به صورت وب اپلیکیشن در اختیار کاربران آیفون‌ها باشد و امروز انتشار پوش نوتیفیکشن برای آن‌ها امری حیاتی به حساب خواهد آمد.

در حقیقت ارائه این قابلیت به اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب امکان برطرف کردن یکی از خلا‌های اصلی در آیفون‌ها را فراهم می‌کند و آن‌ها می‌توانند وب اپلیکیشن‌هایی با عملکرد نزدیک به اپلیکیشن‌های عادی ارائه شده در اپ استور را توسعه‌دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420