لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون و اپل واچ به زودی تصادف‌های جاده‌ای را تشخیص می‌دهند

آیفون و اپل واچ به زودی تصادف‌های جاده‌ای را تشخیص می‌دهند

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امکان تشخیص خودکار تصادف‌های جاده‌ای را به آیفون و اپل واچ بیاورد. این قابلیت باعث می‌شود تا در صورت بروز حوادث غیرقابل پیش‌بینی، دستگاه‌های هوشمند به صورت خودکار با فوریت‌های پزشکی و امدادی تماس بگیرند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال شرکت اپل تصمیم دارد تا قابلیتی جدید با عنوان Crash Detection را در سال ۲۰۲۲ در دستگاه‌های همراه و هوشمند خود اضافه کند که امکان تشخیص سریع و خودکار رویدادها و حوادث غیرقابل پیش‌بینی را فراهم می‌آورد. این قابلیت، از سنسوری شبیه به شتاب‌سنج استفاده می‌کند که به صورت اختصاصی برای قابلیت یاد شده در دستگاه‌های جدید تعبیه می‌شوند.

سنسور یاد شده امکان تشخیص نیروی گرانش و اندازه‌گیری ثابت گرانش را در هر لحظه دارد و بر اساس آن می‌تواند احتمال‌های مربوط به تصادف را تشخیص و به سریعا به مراکز ارائه دهنده فوریت‌های امداد و نجات تماس بگیرد.

استفاده از این قابلیت احتمالا باعث می‌شود تا شرکت اپل بتواند دستگاه‌های جدید خود را به عنوان یک ابزار کمک‌کننده برای نجات جان کاربران معرفی کند و از آن طریق بتواند تبلیغاتی وسیع را در این زمینه انجام دهد.

گفتنی است که شرکت اپل از همین حالا نیز سنسورهای به کار رفته در ایفون و اپل واچ را برای تشخیص خودکار برخی از حوادث به کار گرفته است و تا به امروز موفق شده تا جان بسیاری از انسان‌ها را نجات دهد. قابلیت تشخیص سقوط در اپل واچ نیز به بسیاری از افراد سالمند کمک کرده تا در صورت بی‌هوش شدن و موارد دیگر خدمات امداد و نجات را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

بر اساس ادعای خبرگزاری وال استریت ژورنال دستگاه‌های اپل از همین حالا با ۱۰ میلیون تماس با فوریت‌های امداد و نجات، توانسته جان بسیاری از افراد را در آمریکا نجات دهد.

در این میان شرکت اپل تصمیم دارد تا قابلیت‌های آیفون و اپل واچ در این زمینه را گسترش دهد و از آن طریق بتواند امکاناتی بهتر برای مدیریت هرچه سریع‌تر حوادث جاده‌ای و رخ‌دادهای غیرقابل پیش‌بینی را گسترش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373