لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویژگی سخت افزاری و نرم افزاری عینک واقعیت مجازی اپل

ویژگی سخت افزاری و نرم افزاری عینک واقعیت مجازی اپل

هرچه بیشتر به نیمه دوم سال میلادی جاری نزدیک می شویم گمانه زنی ها در ارتباط با رونمایی از عینک واقعیت مجازی اپل بیش از پیش تقویت می شود و جزئیات بیشتری در ارتباط با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری VR-AR Glasses مدرن اپل مشخص می گردد.

قیمت عینک واقعیت مجازی اپل یا اپل گلس چه قدر خواهد بود؟

قیمت عینک هوشمند اپل با توجه به پیش بینی‌ها ممکن است تا ۳۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد.
در سال های اخیر دو شرکت سونی و متا با پیشتازی در زمینه AR و VR سهمی از بازار را به خود اختصاص داده اند، از این رو بسیاری از کارشناسان واکنش شرکت اپل جهت سهم خواهی از بازار دنیای واقعیت مجازی را به عنوان یکی از پیشتازان تکنولوژی های روز پیشبینی می کنند.
اپل قرار است از با کیفیت ترین و فول رزولیشن ترین نمایشگر تاریخ در عینک های واقعیت مجازی خود استفاده کند تا بتواند جایگاه خود در بازار این نوع فناوری یافته و گسترش دهد. اخباری مبنی بر استفاده اپل از نمایشگر 4000 پیکسل بر اینچ برای عینک واقعیت مجازی اپل منتشر شده که قابلیت درخشندگی تا 5000 نیت را دارد و فناوری به کار رفته در این نوع از نمایشگرها را به احتمال زیاد اپل در نسل جدید نمایشگرهای خود استفاده خواهد نمود. طراحی ساختار نمایشگر عینک واقعیت مجازی اپل ها بایستی به نحوی صورت پذیرد که علاوه بر داشتن درخشش جذاب و گیرا برای فضا سازی سه بعدی چشم به چشم آسیبی وارد نکند و در صورت استفاده طولانی مدت خستگی برای چشم ایجاد نکند.
از سوی دیگر اخبار و شواهدی در دسترس است که به احتمال زیاد اپل به دنبال رونمایی از یک سیستم عامل جدید برای عینک واقعیت مجازی اپل خود رونمایی خواهد کرد، زیرا عملکرد نرم افزاری این محصول بسیار متفاوت نسبت به محصولات رایج خواهد بود و بایستی با سخت افزار پیچیده و مدرن این نوع از محصولات مدرن حداکثر سازگاری را داشته باشد و در صورت تکامل تدریجی این نوع سیستم عامل می تواند به بالاترین سطح عملکردی در این زمینه تکنولوژیکی در رقابت با سایر شرکت ها دست یابد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420