لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش بینی ها در مورد اپل واچ اولترا نسل 2

پیش بینی ها در مورد اپل واچ اولترا نسل 2

اپل واچ اولترا با عرضه در سال گذشته میلادی تغییرات اساسی و شگرفی را در دنیای ساعت های هوشمند ایجاد کرد. اپل واچ اولترا نسل 2 با طراحی منحصربفرد و که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری در برابر انواع عوامل بیرونی از مقاومت بالایی بر خوردار باشد. بدنه این محصول از جنس تیتانیوم تولید شده که در برابر سنگین ترین ضربات مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد.
اپل واچ اولترا با داشتن پردازنده S8 ساعت های هوشمند خود امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد و با داشتن امکانات سخت افزاری در کنار این پردازنده قابلیت کنترل ضربان قلب و کنترل فعالیت های ورزشی را برای شما میسر ساخته است.
همچنین امکان ارسال پیام اضطراری در شرایط بحرانی در صورت وقوع حادثه همچون سری جدید ساعت هوشمند اپل را دارد.
اما در ارتباط با عرضه نسل دوم اپل واچ اولترا باید گفت که به احتمال زیاد همزمان با عرضه اپل واچ نسل 9 و در تاریخ سپتامبر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین برخی منابع خبری از رونمایی نسل جدید این محصول در سال 2024 یا 2025 خبر می دهند و این امر را به دلیل ایجاد تغییرات قابل توجه در طراحی و قابلیت های این ساعت است.
پردازنده اپل واچ اولترا نسل 2 به احتمال زیاد از معماری پردازنده های سری A آیفون های 13 و 14 در طراحی پردازنده سری S خود استفاده خواهد کرد و نیز امکان استفاده از فناوری نسل جدید Micro LED در صفحه نمایشگر این محصول را خواهد داشت، این فناوری به احتمال زیاد در نیمه دوم 2023 عرضه خواهد شد.
داشتن این نوع امکانات به احتمال زیاد باعث افزایش قیمت اپل واچ اولترا نسل 2 به دو برابر اپل واچ سری 8 را موجب می شود. همچنین توانایی شارژدهی باتری این ساعت هوشمند به احتمال زیاد به 36 ساعت خواهد رسید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت