لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت های سیستم عامل iOS 17 چیست و از چه دستگاه هایی پشتیبانی می کند

قابلیت های سیستم عامل iOS 17 چیست و از چه دستگاه هایی پشتیبانی می کند

سیستم عامل جدید iOS 17 با امکانات ویژه خود عملکردی بسیار پویا تر را برای اپلیکیشن های آیفون به ارمغان آورده است، این قابلیت ها امکانات ارتباطی، اشتراک گذاری، ورود داده به صورت هوشمند و تجربه رابط کاربری کاملا متفاوت و جدید که در بخشی از کنفرانس WWDC 2023 رونمایی شد.
سه اپ Phone، FaceTime و Messeges با تغییرات اساسی نسبت به نسخه های قبلی در این آپدیت مواجه شده اند.
اولین تغییر شخصی سازی معرفی کاربر در قالب Contact Poster است علاوه بر امکان استفاده از عکس شخصی از انواع مموجی شخصی نیز پشتیبانی می کند. این ویژگی نیز برای Voicemail اپلیکیشن پیام رسان آیفون نیز افزوده شده است. قابلیت دیگر ارائه رونوشتی از صدای فردی که با کاربر تماس گرفته جهت کمک به تصمیم گیری درباره پاسخ دادن یا رد تماس است.
قابلیت بسیار جذاب دیگر این به روز رسانی امکان تبدیل تصاویر زنده گرفته شده به انواع استیکرهای متحرک و یا دارای افکت است که در کنار امکان ارسال هر نوع برش تصویر یا ایموجی در اپ iMessages می تواند یک رابط کاربری متفاوت را برای شما ایجاد کند.
قابلیت جدید ارسال پیام حاوی موقعیت مکانی، میزان شارژ باتری به صورت خودکار برای دوستان و خانواده در صورت تاخیر در رسیدن به مقصد است.
اپلیکیشن دیگری که جهت ثبت خاطرات و رویدادها در بروزرسانی در اختیار کاربران قرار گرفته و Journal نام دارد، می تواند به کمک فناوری هوش مصنوعی و داده های وارد شده در دستگاه رویدادها و لحظه هایی را به کاربر جهت ثبت پیشنهاد می دهد.
قابلیت دیگر iOS 17 حالت Lock Screen هست که در زمان شارژ آیفون روی استند مگ سیف به حالت Standby صفحه نمایش را بسته و یک سری ویجت ها و اطلاعت کلی نظیر ساعت، تقویم، وضعیت آب و هوا و قرار ملاقات ها را به صورت خلاصه به کاربر نشان می دهد همچنین دسترسی به Siri وجود دارد و در صورت پرسش از آن نتایج روی صفحه گوشی نمایش داده می شود.
سیستم عامل iOS 17 از تمامی گوشی های آیفون دارای پردازنده A12 Bionic به بعد کاملا پشتیبانی می کند، بدین معنا که گوشی های آیفون XR، XS، XS Max، SE 2020، SE 2022، سری آیفون 11، سری آیفون 12، سری آیفون 13 و 14 قابلیت های ذکر شده در بروزرسانی iOS 17 می توانند برخوردار شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420