لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی احتمال رجیستر شدن آیفون 15 در سامانه همتا

بررسی احتمال رجیستر شدن آیفون 15 در سامانه همتا

آیفون 15 به احتمال بسیار زیاد در ماه مهر سال جاری به بازار جهانی معرفی می شود و این تاریخ مطابق با الگوی سالانه اپل برای رونمایی از نسخه های جدید آیفون است. مهمترین تغییر آیفون 15 نسبت به مدل های قبلی تغییر پورت لایتنینگ به پورت USB-C و تطبیق این محصول با استانداردهای جهانی است و امکان انتقال داده و شارژ سریع را از طریق این پورت میسر ساخته است.
آیفون 15 به احتمال زیاد دارای چیپ 3 نانومتری A17 Bionic خواهد بود که سرعت پردازش و سطح عملکردی بالاتری را ارائه می کند و بسیاری از ویژگی های دوربین آیفون 14 مانند داینامیک بودن و امکان فیلمبرداری حرفه ای را خواهد داشت. همچنین احتمال مجهز بودن آیفون 15 به ارسال پیام اضطراری ماهواره ای نیز بسیار زیاد است و کاربران در صورت قرارگیری در شرایط اضطراری نیاز به کمک می توانند پیامی را از طریق سرویس های ماهواره ای ارسال کنند و در نسخه جدید به روز رسانی احتمال استفاده از الگوریتم هایی خاص برای فشرده سازی پیام های اضطراری استفاده شده است.
احتمال رجیستر شدن آیفون 15 به سیاست های دولت در زمینه واردات آن و سیاست های ارزی باز می گردد. باید به این نکات توجه کرد که شباهت بسیار زیاد این محصول با آیفون 14 می تواند دچار محدودیت های مشابه شود. بیشتر دلایل برای عدم رجیستری آیفون 14 نیز در مورد آیفون جدید نیز قابل اعمال است.

رجیستر آیفون 15

ثبت و تعریف آیفون 15 و مدل های آن در سامانه همتا می تواند به سیاست تامین ارز برای واردات محصولات لوکس بازگردد که در صورت شناسایی به عنوان کالای لوکس و عدم تخصیص ارز سرنوشتی مشابه آیفون 14 پیدا خواهد کرد.
همچنین اگر دولت محصول را به دلیل ارتباط ماهواره ای امنیتی تشخیص دهد، محصول مجوزهای لازم را برای واردات پیدا نخواهد کرد.
به طور کلی احتمال رجیستر شدن آیفون 14 و 15 به عوامل زیادی بستگی دارد که در مورد آن ها به طور قطعی نمی توان نظر داد و همین موضوع به شایعات و اخبار ضد و نقیض دامن زده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420