لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی اخبار و شایعات در رابطه با رجیستر آیفون 14

بررسی اخبار و شایعات در رابطه با رجیستر آیفون 14

آیفون 14 با داشتن ویژگی هایی بی نظیر بسیاری از طرفداران گوش های اپل را به طرف خود جذب کرده است و آیفون 14 نسب به آیفون 13 دارای دوربینی قدرتمند تر با امکاناتی فوق حرفه ای برای فیلم برداری است و ویژگی جالب توجه دیگر که اپل در مورد آن تبلیغات زیادی را انجام داده امکان ارسال پیام ماهواره ای در شرایط اضطرار و نیاز به کمک در صورت وقوع حادثه است.
اما متاسفانه از ابتدا آیفون 14 در بازار داخلی مجوز های لازم را کسب نکرد و تاکنون بیشتر شایعات و احتمالات در مورد رجیستری این محصول تکذیب شده است. مهمترین مانع و دلیل برای رجیستر نشدن آن عدم تعریف شناسه کالا برای مدل های این محصول است و بدون این شناسه حتی ورود گوشی به طور مسافری هم غیر ممکن شده زیرا امکان پرداخت عوارض گمرکی در صورتی میسر می شود که کالا دارای شناسه بوده و امکان تعریف آن در سامانه همتا وجود داشته باشد.
دلیل دیگر رجیستر نشدن آیفون 14 عدم شفافیت سیاست های دولت در خصوص واردات و فروش این محصول است. برخی از منابع خبری از ممنوعیت واردات به دلایل امنیتی و سیاسی خبر می دهند و حساسیت دولت در رابطه با امکان ارسال پیام ماهواری را دلیل اصلی ممانعت ذکر می کنند و بسیاری این موضوع را موجب بلاتکلیفی فروشندگان و قرار گرفتن خریداران در معرض خطر قاچاق می دانند.
عده ای دیگر از کارشناسان عدم تامین ارز توسط دولت برای واردات آیفون 14 را دلیل عدم رجیستری می دانند. با توجه به شرایط اقتصادی کشور و سیاست صرفه جویی ارزی دولت جهت جلوگیری از واردات کالاهای لوکس و غیر ضروری و دسته بندی مدل های آیفون 14 با توجه به قیمت دلاری آن در دسته کالاهای لوکس را می توان مهمترین مانع برای ورود قانونی آیفون 14 توسط بازرگانان ذکر کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420