لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

به روز رسانی 5B66 برای بیتس فیت پرو

به روز رسانی 5B66 برای بیتس فیت پرو

یکی از محصولات شرکت بیتس که طراحی بسیار زیبا و ارگونومیکی را در دو سال اخیر ارائه داده هندزفری بیسیم بیتس فیت پرو می باشد. بیتس یکی از برندهای حرفه ای و پرطرفدار در دنیای اسپیکر و هندزفری های دیجیتال می باشد که در سال های اخیر مدیریت و توسعه محصولات جدید این شرکت تحت نظارت و همکاری شرکت اپل صورت پذیرفته است. محصولات بیتس به صورت کاملا ویژه و با صرف هزینه های زیاد تحقیق و توسعه طراحی و به بازار عرضه می شوند و کاربران و طرفداران خود را به لحاظ کیفیت و قدرت محصولات هر بار شگفت زده می کنند.
در طراحی بیتس فیت پرو ظرافت های بسیاری جهت رقابت با طیف وسیعی از هندزفری های موجود به کار رفته تا علاوه بر افزایش کارایی راحتی و سطح بالاتری از کیفیت را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این محصول که به تراشه قدرتمند H1 اپل که در محصول ایرپاد این شرکت به کار رفته مجهز است بالاترین سطح از عملکرد را برای درایو صوتی و آمپلی فایر در تعامل با انواع سیستم عامل های اندروید و iOS فراهم می آورد.
از سوی دیگر با توجه به اخباری که درباره به روز رسانی نرم افزاری جدید اپل برای انواع ایرپاد پرو و ایرپاد مکس مطرح شده است به احتمال زیاد اپل چنین برنامه ای را نیز برای بیتس فیت پرو دارد. به روز رسانی های جدید علاوه بر ارتقا نسخه اپلیکیشن هندزفری بیتس فیت پرو روی دستگاه های مختلف اندروید و iOS امکانات امنیتی جدید را توسعه داده که از دسترسی هکرها تحت هر شرایط به هندزفری جلوگیری می کند.
نسخه جدید Firmware 5B66 ارائه شده توسط اپل علاوه بر ارتقا ویژگی های امنیتی، برخی از باگ ها در اتصال به برخی از دستگاه ها در این نسخه بر طرف شده است. به روز رسانی هندزفری در اتصال به دستگاه های iOS به این صورت است که پس از اتصال و قرارگیری در فاصله برد بلوتوث و متصل کردن هندزفری به منبع شارژ آپدیت به صورت اتوماتیک صورت می پذیرد، اما برای دستگاه های اندروید ان به روز رسانی از طریق اپلیکیشن Beats app قابل انجام است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420