لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو ۲۰۲۲ در نیمه دوم سال عرضه می‌شود

مک بوک پرو ۲۰۲۲ در نیمه دوم سال عرضه می‌شود

خبرگزاری دیجی تایمز اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در نیمه دوم سال جاری میلادی مک بوک پرو ۲۰۲۲ را آماده رونمایی و عرضه کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری دیجی تایمز که توسط مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ با نشر شده شرکت اپل تصمیم دارد تا در نیمه دوم سال جاری میلادی این محصول را آماده عرضه به بازار کند.

مارک گورمن تا پیش از این ادعا کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا در ماه‌های سپتامبر و اکتبر ۲۰۲۲ به شکلی ویژه محصولات جدید خود را‌ آماده عرضه و رونمایی کند. گورمن بر این باور است که اپل در جریان کنفرانس سپتامبر احتمالا بیشترین محصول ممکن را رونمایی می‌کند که در تاریخ اپل رکوردی ویژه است.

تا پیش از این گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن بود که شرکت اپل دست‌کم چهار مدل مک M2 را در سال ۲۰۲۲ میلادی رونمایی می‌کند که احتمالا یک یا دو مدل از آن در جریان کنفرانس بهاری که قرار است در ۸ مارس برگزار شود، اماده رونمایی و عرضه به بازار خواهند شد.

در ادامه این ادعای مطرح شده، مارک گورمن ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا مک بوک پرو ۲۰۲۲ را با تغییراتی مشخص آماده عرضه به بازار کند. مدل‌های میان رده این محصول احتمالا فاقد نمایشگرهای پروموشن خواهند بود. گورمن بر این باور است که تفاوت کلیدی میان مدل‌های پایه‌ای مک بوک پرو ۲۰۲۲ با مدل‌های رده بالا، به نمایشگر پروموشن مربوط می‌شود. هرچند که اپل در مدل‌های رده بالاتر از سخت افزار بهبودیافته‌تر و البته تراشه‌های قدرتمندتر از سری M2 استفاده می‌کند. عدم استفاده از نمایشگر پروموشن باعث می‌شود تا قیمت مک بوک پرو‌های مدل پایه ارزان‌تر از انتظارها باشد، با این حال این موضوع هنوز توسط منابع رسمی تایید نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420