لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سنای آمریکا در تلاش برای قانونی کردن سایدلود است

سنای آمریکا در تلاش برای قانونی کردن سایدلود است

بنابر گزارش وال استریت ژورنال، کمیته قضایی سنای آمریکا به ‌تازگی قانون نوآوری و حق انتخاب آنلاین (Choice Online Act) را مورد بررسی قرار داده که طی آن قانونی کردن سایدلود نیز مطرح شده است.

این لایحه اولین بار در تابستان ۲۰۲۱ ارائه شد که در صورت تصویب، نیاز به تغییرات در اپ استور نیز مطرح می‌شود. این برنامه به طوری طراحی شده است که از سوء استفاده پلتفرم‌های غالب با ارائه محصولات و خدمات خود نسبت به رقبا جلوگیری می‌کند.

تصویب این لایحه قابلیت سایدلود را فعال کرده و با استفاده از آن کاربران آیفون و آیپد می‌توانند از فروشگاه‌های اپلیکیشن جایگزین یا سایر ابزارها برای نصب اپلیکیشن‌های روی دستگاه‌های خود در خارج از اپ استور استفاده کنند.

اخیرا مدیر ارشد اپل در زمینه ارتباط با دولت کشورهای مختلف گفت که با اجرای این قانون، مصرف‌کنندگان با بدافزارها، باج‌افزارها و کلاه‌برداری مواجه خواهند شد.

اپل نیز گفته که سایدلود موضوع حفظ حریم خصوصی و امنیت دستگاه‌های شخصی را در ایالات متحده سخت‌تر کرده و به رقابت آسیب رسانده و موجب مایوس شدن از نوآوری می‌شود. بنابر تقاضای اپل از کمیته قضایی سنا مبنی بر عدم تایید این قانون، چندین سناتور پیشنهاد کردند که می‌خواهند قبل از رای دادن و تصویب این لایحه، تغییراتی ایجاد کنند.

یک سناتور مجلس سنا با انتقاد از این لایحه گفت که این فانون فقط شامل برخی شرکت‌های خاص می‌شود و مشاهده لایحه‌ای که رفتار تعداد کمی از شرکت‌ها را تنظیم می‌کند در حالی که هر کسی اجازه انجام آن را دارد، دشوار است. سایر سناتورها از اینکه این لایحه به قدر کافی قابل تجسم نیست و در نهایت می‌تواند موجب خسارت‌های جانبی شود، شکایت کردند.

لازم به ذکر است که این لایحه برای اپل، گوگل، فیسبوک و آمازون پیشنهاد شده است، در حالی که اصلاحات شامل پلتفرم‌های فناوری بزرگ خارجی نظیر تیک تاک نیز می‌شود. هرچند که این کمیته قضایی لایحه‌های دیگری که شامل شرکت‌های فناوری باشد را به زودی نظارت خواهند کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427