لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استلا لو از سمت مدیرعامل روابط عمومی اپل کناره‌گیری کرد

استلا لو از سمت مدیرعامل روابط عمومی اپل کناره‌گیری کرد

اپل به‌تازگی اعلام کرده که کریستین هوگت کویل به سمت مدیر روابط عمومی ارتباطات اپل در سراسر جهان و به عنوان جانشین استلا لو مدیر سابق روابط عمومی منصوب شده است.

اپل در بیانیه‌ای اظهار کرد که هوگت کویل نقش مهمی در 15 سال اخیر در این شرکت داشته است. کریستین نقش اساسی در به اشتراک گذاشتن داستان اپل برای نوآوری باورنکردنی و ارزش‌های قوی این شرکت داشته است. او با تجربه خارق‌العاده عمیق و سابقه طولانی رهبری اصولی، به طور منحصر به فردی در نظارت بر ارتباطات جهانی شرکت اپل فعال بوده است.

هوگت کویل از سال 2005 در تیم ارتباطات اپل بود، او زمانی که کمتر از 20 هزار کارمند در این شرکت مشغول به کار بودند به این تیم پیوست و مسئول ارتباطات در طول مبارزه رمزگشایی آیفون‌ها از طرف اپل به درخواست پلیس فدرال آمریکا بود.

قبل از پیوستن هوگت کویل به تیم اپل، او مدیر روابط عمومی شرکت سازنده کامپیوتر و نرم افزار Sun Microsystem بود و با بارسون مارستلر کار می‌کرد.

استلا لو که ماه مه 2021 در اپل استخدام شد، کمتر از یک سال با این شرکت همکاری کرد. قبل از ملحق شدن او به تیم ارتباطات اپل، جایگاه مدیر روابط عمومی این شرکت با رفتن استیو داولینگ خالی بود.

در ماه مه که استلا لو در سمت مدیر روابط عمومی اپل استخدام شد، در بیانیه‌ای این شرکت گفت که او تجربه و رهبری قابل ملاحظه‌ای را برای اپل به ارمغان خواهد آورد. اپل داستان مهمی برای گفتن دارد که شامل محصولات و خدمات خلاقانه و نوآورانه تا تاثیرات مثبت بر جوامع و کل دنیا می‌شود. استلا رهبر بزرگی است که در نوشتن ادامه این داستان به ما کمک خواهد کرد.

استلا با شرکت‌های Unisys و Dell نیز همکاری داشته و درست هنگام مشکلات و درگیری‌های اپل با اپیک گیمز به این شرکت ملحق شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427