لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر اینستاگرام در مورد نحوه تاثیر این پلتفرم بر کودکان شهادت می‌دهد

مدیر اینستاگرام در مورد نحوه تاثیر این پلتفرم بر کودکان شهادت می‌دهد

آدام موسری مدیر اینستاگرام، بعد از جنجال‌های زیاد مرتبط با عرضه این پلتفرم برای کودکان که در اوایل امسال، مواقفت کرد که در مقابل کنگره شهادت دهد.

بنابر گزارشی از نیویورک تایمز، سناتور ریچارد بلومنتال رئیس جلسه استماع گفته که  قرار است موسری روز ششم دسامبر در یک جلسه استماع و مقابل هیئت سنا، برای دفاع از حقوق کودکان در فضای مجازی حضور پیدا کند.

بنابر گزارشی از این نشریه، Antigone Davis مدیر جهانی امنیت متا و فرانسیس هوگن کارمند سابق فیسبوک که اکنون افشاگری می‌کند، به همراه موسری در این جلسه برای شهادت حضور پیدا کنند.

نیویورک تایمز اشاره کرده که Davis به کنگره گفته که اینستاگرام مخالف خطرناک بودن این پلتفرم برای نوجوانان است و اطلاعات افشا شده، داده‌های پیشرفته‌ای هستند.

لازم به ذکر است که این جنجال‌ها در ماه مارس و بعد از انتشار گزارشی از وب‌سایت Buzzfeed در مورد فیسبوک مورد توجه قرار گرفت، این گزارش نشان می‌داد که فیسبوک یا همان متا، در حال کار بر نسخه جدیدی از شبکه اجتماعی عکس برای کودکان زیر ۱۳ سال است. بعد از انتشار این گزارش، بسیاری از سازمان‌ها و موسسات به دلیل تلاش برای ایجاد پلتفرم اینستاگرام برای کودکان، از این شر کت به شدت انتقاد کردند.

در نهایت این شرکت در ماه سپتامبر تصمیم گرفت که از پروژه ایجاد ایسنتاگرام برای کودکان صرف‌نظر کند و ابزارهای نظارت جدیدی برای والدین بسازد.

آدام موسری در ادامه گفت:

ما این پروژه را برای برطرف کردن یک مشکل مهم موجود در این صنعت شروع کرده‌ایم، کودکان حتی در سنین پایین تر از گوشی همراه استفاده می‌کنند، همچنین سن خود را به غلط نشان می‌دهند و اپلیکیشن‌هایی را دانلود می کنند که برای افراد بالای ۱۳ سال مناسب است.

ما بر این باور هستیم که ارائه نسخه‌ای از اینستاگرام که منحصرا برای کودکان طراحی شده، می‌تواند گزینه خوبی برای رفع نگرانی والدین باشد. همچنین والدین می‌توانند تجربیان کودکان خود را به درستی نظارت و کنترل کنند و صرفا به توانایی اپلیکیشن‌ها برای تایید سن کودکانشان متکی نباشند.

در حالی که ما به توسعه این تجربه نیاز داریم، ولی تصمیم به توقف این پروژه گرفیتم. این تصمیم زمانی را در اختیار ما می‌گذارد که به حرف‌ها و نگرانی‌های والدین، کارشناسان، سیاستگذاران و مجریان قانون از نزدیک گوش کنیم و ارزش و اهمیت این پروژه را برای کودکان امروزی در فضای مجازی نشان دهیم.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420