لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر مایکروسافت در مورد تاخیر Halo Infinite توضیح می‌دهد

مدیر مایکروسافت در مورد تاخیر Halo Infinite توضیح می‌دهد

جوزف استاتن مدیر توسعه بازی Halo Infinite، درباره تاخیر انتشار کمپین co-op بازی Halo Infinite توضیح داده که ارائه ویژگی کمپین، تصمیم بسیار دشواری ولی درست بوده است.

استاتن در صحبت با وب‌سایت IGN گفت که هالو و co-op یکی هستند، به همین دلیل انتخاب ویژگی کمپین ضروری ولی بسیار دشوار بوده است. بنابراین تیم باید بر اساس اولویت‌بندی بتواند بازی را برای تعطیلات منتشر کند.

استاتن همچنان توضیح داده که: من در هالو کار می‌کنم و هنوز طرفدار این بازی هستم. تاخیر در عرضه کمپین co-op برای کسب تجربه ضروری بود. بازی هالو چه به صورت چند نفره یا کمپین بازی هالو است. به تاخیر انداختن آن، تصمیمم بسیاری سختی بود. با این حال، این تعهد استودیو را نشان می‌دهد حتی زمانی که چالش برانگیز و آزاردهنده باشد. این موجب کسب تجربه‌های باکیفیت‌تر می‌شود.

این برای هر فرانچایزی مهم است اما یقینا فرانچایزی شبیه هالو ۲۰ سال است که اجرا می‌شود. او همچنین اضافه کرد که ما باید سطح بالایی از کیفیت را حفظ می‌کردیم و خود را نسبت به آن همچنان متهعد می‌دانیم تا گیمرها را راضی و خوشحال نگه داریم.

بازی هالو اینفینیت یک بازی ویدیویی به سبک تیراندازی اول شخص است که توسط استودیوی Industries 343 توسعه یافته است. این بازی یکی از قسمت‌های مجموعه بازی هالو است و قرار بود در دهم نوامبر ۲۰۲۰ منتشر شود ولی زمان انتشار آن به تاخیر افتاد و اکنون مدیر مایکروسافت در مورد تاخیر آن تا هشتم دسامبر توضیح داده است.

این بازی قرار است در کامپیوترهای شخصی،  کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شود. گفته شده نسخه چند نفره بازی به زودی منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است این بازی قرار بود همزمان با عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس قابلی دسترسی باشد ولی انتشار آن با تاخیر برای ۲۰۲۱ افتاد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420